4 اسفند 1390
شماره خبر: 5123

قدردانی فرماندار کرج از شهردار و رئیس سازمان میادین برای کنترل قیمتها در بازار

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 قدردانی فرماندار کرج از شهردار و رئیس سازمان میادین برای کنترل قیمتها در بازار

سپیدار آنلاین: فرماندار کرج از شهردار کرج و رئیس سازمان میادین میوه و تره بار به دلیل عملکردشان در کنترل قیمتها در بازار های روز عرضه کالا قدردانی کرد.
به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، مهدی ایران نژاد اظهار داشت: با اعلام بررسی 22 کالای اساسی در بازار اظهار داشت: با ارزیابی قیمت 22 مورد کالای اساسی مصرف خانوار، مشاهده شد که در کالاهایی از جمله گوشت، برنج، روغن و حبوبات و سایر اقلام مورد نیاز بین10 تا 20 درصد افزایش قیمت وجود داشت. وی همچنین از عدم همخوانی لیست های اعلام شده از سوی مراجع با آنچه در بازار وجود دارد، خبر داد. ایران نژاد در عین حال از شهردار و رئیس سازمان میادین میوه و تره بار کرج به دلیل کنترل و تثبیت قیمتها در بازارهای روز عرضه کالا تشکر کرد. فرماندار کرج همچنین از صدور رای برای شش هزار و 500 پرونده از بین نه هزار و 800 پرونده توسط سازمان تعزیرات حکومتی خبر داد و عملکرد آن را خوب توصیف کرد.
برخورد قطعی با اجاره بگیران از غرفه دارها
ایران نژاد در بخشی دیگر و در خصوص نمایشگاههای بهاره تصریح کرد: برگزارکنندگان نمایشگاه تحت هیچ شرایطی حق گرفتن اجاره بابت غرفه های نمایشگاههای بهاره ندارند و با مخاطبان قطعا برخورد خواهد شد. وی اظهار داشت: گرفتن اجاره از غرفه دارها منجر به فروش کالاها با قیمتی بالاتر می شود که این عمل، ظلم و اجحاف در حق مردم شریف کرج است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود