11 تیر 1391
شماره خبر: 8426

عرضه مرغ با قیمت 4700 تومان در بازارهای روز کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

عرضه مرغ با قیمت 4700 تومان در بازارهای روز کرج

مدیر عامل سازمان میوه و تره‌بار شهرداری کرج گفت: با هدف کنترل بازار از ابتدای هفته عرضه مرغ با قیمت هر کیلوگرم 4 هزار و 700 تومان در بازارهای روز کرج آغاز شده است.
علیرضا عسگر ی اظهار داشت: طی هفته‌های اخیر شاهد نوسان قیمت در برخی از اقلام پر مصرف بودیم که موجب گلایه‌های مردمی نیز شده بود. وی در پاسخ به این پرسش که چه نظارتی بر عملکرد مدیران غرفه‌های فعال در بازارهای میوه و تره‌بار کرج وجود دارد؟ گفت: ما به طور مرتب و با تشکیل و استقرار تیم‌های نظارتی ثابت و سیار بر عملکرد آنها نظارت داشته و خواهیم داشت. مدیر عامل سازمان میوه و تره‌بار شهرداری کرج تصریح کرد: بنابراین کیفیت محصولات عرضه‌ شده و همچنین قیمت‌های اجناس و نحوه عملکرد غرفه‌ها در بازارهای روز کلانشهر کرج به طور کامل کنترل شده است. عسگری ادامه داد: همچنین در صورت مشاهده هرگونه تخلفی از سوی تیم‌های نظارتی ثابت و سیار، با متخلفان برخورد شدیدی داشته‌ایم که نتیجه آن عرضه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب در این بازارها است.
ورود سازمان میوه و تره‌بار کرج برای کنترل قیمت مرغ
وی در پاسخ به این پرسش که سازمان میوه و تره‌بار شهرداری کرج چه اقداماتی برای کنترل افزایش بی‌رویه قیمت برخی اقلام پر مصرف داشته است؟ ادامه داد: در ابتدا باید به این نکته توجه داشت که ما در این حوزه وظیفه اصلی را بر عهده نداریم، اما با توجه به امکانات در اختیار، تلاش خود را برای کنترل قیمت این اقلام انجام داده‌ایم. عسگری تصریح کرد: به عنوان نمونه با افزایش قیمت مرغ ما تمهیداتی برای عرضه مرغ با قیمت مناسب را انجام داده و از ابتدای هفته این محصول با قیمت 4 هزار و 700 تومان در هر کیلوگرم در بازارهای روز کرج عرضه شده است. این مسئول متذکر شد: در حال حاضر مردم می‌توانند با قیمت فوق نیاز خود را در میادین میوه و تره‌بار کرج برآورده کنند. مدیر عامل سازمان میوه و تره‌بار شهرداری کرج در پایان اذعان داشت: در مورد اجناس دیگر نیز تمهیدات لازم را انجام داده و هم اکنون محصولات بسیاری با قیمت و کیفیت مناسب در بازارهای روز کرج در اختیار مردم قرار دارد.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود