6 اسفند 1390
شماره خبر: 5193

اقدامات شهرداري كرج در تعريض بلوار كيانمهر قابل تحسين است/ اتمام پروژه تا پايان سال

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اقدامات شهرداري كرج در تعريض بلوار كيانمهر قابل تحسين است/ اتمام پروژه تا پايان سال

سپیدار آنلاین: فرماندار شهرستان كرج از اقدامات مطلوب شهرداري كرج در اجراي پروژه تعريض بلوار اصلي كيانمهر تجليل كرد و گفت: در اين زمينه طبق وعده شهردار، اين پروژه تا پايان سال جاري به اتمام مي رسد.
به گزارش پايگاه خبري مديريت شهري كرج، مهدي ايران نژاد صبح امروز در گفتگوي راديويي برنامه شهر من سلام اظهار داشت: يكي از اقدامات مطلوب كه بايد مسئولان توجه ويژه به آن داشته باشند، بحث مهندسي ترافيك و ايجاد شبكه هاي درجه يك و دو و شريانهاي ترافيكي است. وي افزود: اين مهم در شهرك كيانمهر بر عهده شهرك ساز بوده است كه متاسفانه شخص شهرك ساز به آن توجه نداشته است.
شهرداري رضايت شهروندان را به وجود آورد
اين مسئول با اشاره به وضعيت اسفناك كيانمهر در گذشته عنوان كرد: در اين زمينه با توجه به اينكه شهرداري كرج هيچ گونه تعهدي در قبال عدم كار شهرك ساز نداشته است، اما به اين بحث ورود و با هزينه هاي مختلف، شرايط را براي رضايت شهروندان ايجاد كرد. ايران نژاد با تقدير از عملكرد شهرداري در اجراي اين طرح ادامه داد: در اين زمينه تاكنون شهرداري كرج سه ميليارد تومان اعتبار براي اجراي عمليات اصلاح هندسي، بهسازي، تعريض و روشنايي بلوار كيانمهر هزينه كرده است.
با اجراي طرح هاي ترافيكي ميزان تلفات در بلوار كيانمهر كاهش يافت
فرماندار شهرستان كرج يادآور شد: بلوار كيانمهر يكي از بلوارهاي پرحادثه در بخش جرحي و فوتي بود كه با اين اقدامات از سوي شهرداري، ميزان حوادث و تلفات 58 درصد كاهش يافته است. وي ادامه داد: در واقع در اين زمينه شهرداري كرج تاكنون موفق عمل كرده و طبق وعده شهردار، تا پايان سال جاري اين پروژه به طور كامل به اتمام مي رسد.
خواسته مردم اصلاح هندسي ميدان كيانمهر است
اين مسئول يادآور شد: يكي از اصلي ترين نيازها و خواسته هاي شهروندان اين منطقه، اصلاح هندسي ميدان كيانمهر است كه از سوي كارشناسان در شوراي ترافيك شهرستان و استان در حال بررسي مي باشد. ايران نژاد افزود: با اجراي طرح هاي ترافيكي در كلانشهر كرج، طي 10 ماه نخست سال جاري نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته، با كاهش آمار تلفات جرحي و فوتي و حوادث به خصوص تصادف، در مجموع 161 نفر از شهروندان نجات يافتند. فرماندار شهرستان كرج اظهار داشت: هم اكنون به همت دستگاه ها و ادارات مختلف در شهرستان به خصوص شهرداري كرج، اين كلانشهر به كارگاه عمراني تبديل شده و طرح هاي مختلفي در بخش عمران و در راستاي آباداني محلات در حال اجرا است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود