7 اسفند 1390
شماره خبر: 5243

كم كاري آب منطقه اي موجب اخلال در پروژه دریاچه مصنوعی شد/ شهرداري‌ كرج آماده اجراي پروژه هاي عظيم است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

كم كاري آب منطقه اي موجب اخلال در پروژه دریاچه مصنوعی شد/ شهرداري‌ كرج آماده اجراي پروژه هاي عظيم است

سپیدار آنلاین: شهردار كلانشهر كرج با اشاره به ايجاد اختلال از سوي آب منطقه اي براي اجراي پروژه درياچه مصنوعي در رودخانه كرج از سوي شهرداري، گفت: در اين زمينه رسانه ها كم كاري آب منطقه اي را پيگيري كنند.
به گزارش پايگاه خبري مديريت شهري كرج، سيد علي آقازاده در مراسم افتتاح و بهره برداري از دو زمين چمن مصنوعي در مناطق 7 و 9 و كاشي كاري زيرگذر چهارراه طالقاني كه به صورت متمركز در منطقه 7 شهرداري كرج برگزار شد، اظهار داشت: اميد مي رود كه شهروندان از اين اماكن ورزشي به نحو مطلوبي استفاده و از آنها حفاظت كنند. وي افزود: در سال آينده از سوي مديريت تربيت بدني شهرداري كرج، توجه ويژه اي به احداث اماكن ورزشي به خصوص براي بانوان مي شود.
شهرداري كرج آمادگي لازم را براي اجراي پروژه هاي عظيم دارد
اين مسئول عنوان كرد: شهرداري كرج آمادگي كامل را براي اجراي پروژه هاي مختلف و عظيمي را دارد اما برخي از نهادها موانع مختلفي را براي اختلال در كار ايجاد مي كنند. آقازاده ادامه داد: شهرداري و شوراي اسلامي شهر كرج طي سال گذشته و سال جاري به ترتيب يك ميليارد و يك و نيم ميليارد تومان اعتبار براي احداث درياچه مصنوعي همراه با فضاي تفرج گاهي و مراكز خريد در اجراي طرح ساماندهي رودخانه اختصاص داد.
سازمان آب منطقه اي منشور اجراي طرح را امضا كند
شهردار كلانشهر كرج يادآور شد: در اين زمينه منشوري از سوي شهرداري، شوراي شهر و استانداري امضاء شد اما سازمان آب منطقه اي حدود دو سال است كه هنوز اين منشور را امضا نكرده و در پي ايجاد اختلال در امور شهرداري است. وي اعلام كرد: بعد از تاسيس استان البرز، همزمان با فرا رسيدن سال جديد، دومين سالي است كه اين پروژه عظيم بلاتكليف مانده است و اعتبارات سالانه آن برگشت مي خورد.
ايجاد درياچه مصنوعي در ورودي كلانشهر كرج
اين مسئول اضافه كرد: با توجه به اينكه اين مكان ورودي كلانشهر كرج است، قرار بود كه در اجراي اين پروژه عظيم مقرر شده بود كه درياچه مصنوعي سه هكتاري، ساحل سازي و ... ايجاد شود. آقازاده گفت: در اين زمينه شهرداري تقاضا دارد كه رسانه ها و مسئولان استاني ورود پيدا كنند و تكليف اين پروژه و موانع موجود را روشن كنند.
مسئولان اهتمام ويژه براي پيگيري مشكلات داشته باشند
شهردار كلانشهر كرج افزود: اين مهم هم اكنون يكي از مشكلاتي است كه شهرداري در كلانشهر كرج با آن روبروست چون هرسال كه مي گذرد،‌ هزينه هاي اجراي اين پروژه بالاتر مي رود. وي اظهار داشت: شهرداري كرج به منظور اجراي اين پروژه، 300 ميليون تومان اعتبار براي كار كارشناسي و نظر مشاور پروژه هزينه كرد كه بايد هرچه سريعتر تكليف آن مشخص شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود