21 مرداد 1392
شماره خبر: 53483

ارائه آخرین دستاوردهای گل در دومین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه كرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

ارائه آخرین دستاوردهای گل در دومین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه كرج


شهردار کرج از ارائه آخرین دستاوردهای گل در دومین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه کرج خبر داد و گفت: در نمایشگاه امسال شرکتهای داخلی و خارجی حضور دارند و به ارائه محصولات خود در زمینه فضای سبز می پردازند که تاکنون تولیدکنندگان با ثبت نام برای حضور در نمایشگاه استقبال بی نظیری داشتند.
سید علی آقازاده در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرداری کرج با اشاره به برپایی دومین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه کرج که قرار است در شهریورماه سال جاری برگزار شود، اظهار داشت: طبق برنامه ریزی ها مقرر شده که به همت سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج و با حضور شرکتهای خصوصی تولیدکننده گل و گیاه از سراسر، دومین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه کرج برگزار شود.
وی افزود: نمایشگاه امسال نسبت به نمایشگاه سال گذشته که برای اولین بار در کلانشهر کرج برپا شده بود، بسیار متفاوت و گسترده است، در واقع نمایشگاه امسال ملی و فرا ملی است و شرکتهای خارجی نیز از کشورهای مختلف در آن حضور می یابند.
بازدید حدود 300 هزار نفر از نمایشگاه گل سال 91
این مسئول عنوان کرد: یکی از نقاط قوت مدیریت شهری کرج و سازمان پارکهای این کلانشهر، برپایی نمایشگاه گل است که طی سال گذشته شهروندان از آن استقبال ویژه ای داشتند و حدود 300 هزار نفر از شهروندان از اولین نمایشگاه گل بازدید کردند. آقازاده ادامه داد: در این زمینه از همه شهروندان نیز دعوت می شود که امسال نیز از 12 تا 16 شهریورماه سال جاری با مراجعه به باغ گلهای پارک شهید چمران، از دومین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه کرج بازدید کنند.
ارائه آخرین دستاوردهای گل و گیاه در نمایشگاه

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود