13 اسفند 1390
شماره خبر: 5399

نظام قدر حضور مردم در عرصه های انقلابی را می داند/قدردانی شهردار از حضور شهروندان کرج در انتخابات

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 نظام قدر حضور مردم در عرصه های انقلابی را می داند/قدردانی شهردار از حضور شهروندان کرج در انتخابات

سپیدار آنلاین: شهردار کلانشهر کرج با اشاره به حضور گسترده مردم کرج پای صندوق های رای مجلس نهم شورای اسلامی بیان کرد: نظام انقلاب اسلامی قدر حضور ملت ایران در همه عرصه های اجتماعی، انقلابی و سیاسی را می داند.
سید علی آقازاده در گفتگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج با مثبت ارزیابی کردن سطح برگزاری انتخابات در کلانشهر کرج، اظهارداشت: پشتیبانی و حمایت های مردم از انقلاب همواره مورد توجه نظام و مسئولین ارشد کشوری بوده است و از این بعد نیز خواهد بود. وی با بیان اینکه، مردم حکومت را به بهای گذشت از جان خود وفرزندانشان بدست آوردند، افزود: بی شک حکومت اسلامی این حرکت ارزنده ملت ایران را ارج می نهد. این مسئول با اشاره به دستاوردهای 33 ساله انقلاب اسلامی اظهارداشت: انقلاب اسلامی با تکیه بر باورهای ملت ایران و اعتقاد به ارزشها و آرمان های مردم توانست به اهداف تعیین شده نظام که پیشرفت در عرصه های علمی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی بوده است، دست یابد.
آقازاده با اشاره به دستاوردهای هسته ای ایران، این مهم را مرهون تدابیر و سیاست های دولتمردان همچنین اعتماد مردم به سیاست های اخذ شده دانست و عنوان کرد: باور متقابل دولت و مردم در طول 33 سال انقلاب، حماسه های بزرگی را در تاریخ کشور رقم زده است. شهردار کرج از انتخابات به عنوان آزمون بزرگ مردم یادکرد و گفت: هدف مردم از رای تعیین همه لحظه های مهم و حساس کشور در برهه های مختلف زمانی است. آقازاده از انتخابات به عنوان تنها وسیله ای مشارکت مردم در تصمیم گیری ها ذکر و بیان کرد: انتخابات در واقع اراده مردم یک کشور برای ایجاد نهادهای سیاسی و مدنی است که طی آن متصدیان و متولیان امور از سوی مردم گزینش و انتخاب می شوند. وی با بیان اینکه، انتخابات تعبیر دیگری نیز دارد، افزود: این مهم به معنی اعتماد به خرد جمعی و باور به آن است که مردم بار دیگر ان با حضور در دوره نهم مجلس شورای اسلامی این باور را با شکوهتر از همیشه به رخ حلقه توطئه گر دشمن کشیدند.
قدردانی شهردار از حضور پر شور شهروندان کرج در انتخابات
شهردار کلانشهر کرج ضمن قدردانی از مردم حماسی کرج در انتخابات مجلس نهم شورای اسلامی، برگزاری این دوره از انتخابات در فضایی آرام را نشان از پایبندی مردم شهید پرور کرج به نظام و ارکان آن دانست. آقازاده مشارکت مردم کرج در انتخابات را بی نظیر ذکر و عنوان کرد: حرکت مردم در این حماسه تاریخی که با آزمون بزرگ انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی رقم خورد، بار دیگر دشمنان را از هر چه تفکر باطل در مورد ملت ایران است مایوس کرد. وی با گفتن " دست مریزاد به مردم پرشور و شعف ایران زمین به ویژه مردم شهید پرور کرج، عنوان کرد: ایستایی نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند، می شود و این افتخار بزرگی ایران و ملت ایران است. آقازاده ادامه داد: عنوان " خدا قوت " به مردم حماسه ساز ایران و به تبع آن مردم کرج بسیار جایز است. وی عنوان کرد: خستگی برگزار کننده نهمین دوره انتخابات در سراسر کشور و به تبع آن کلانشهر کرج با مشارکت مردم در انتخابات از تن مسئولین به در شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود