14 اسفند 1390
شماره خبر: 5438

مردم در انتخابات موجودیت نظام را بار دیگر به رخ جهانیان کشیدند/ قدردانی شورائیان از مردم حماسی کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

مردم در انتخابات موجودیت نظام را بار دیگر به رخ جهانیان کشیدند/ قدردانی شورائیان از مردم حماسی کرج

سپیدار آنلاین: رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به برگزاری با شکوه و مطلوب انتخابات دور نهم مجلس شورای اسلامی گفت: مردم در انتخابات نهم مجلس موجودیت نظام را بار دریگر به رخ همگان کشیدند.
محمود دادگو در گفتگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج افزود: این حرکت پر جوش و خروش از ویژگی های بارز و ارزنده ملت ایران است که در همه برهه های سیاسی، اجتماعی و انقلابی با حضور در صحنه موجودیت و هویت خود را نمایان کردند. وی ولایتمداری و بصیرت مردم را از دیگر ویژگی های بارز ملت ایرانی خواند و عنوان کرد: مردم همیشه حاضر در صحنه، برای بودن در لحظه های سرنوشت ساز کشور پیشتاز هستند و این مهم روز گذشته همزمان با دوازدهم اسفند ماه در جریان انتخابات مجلس نهم شورای اسلامی بار دیگر با حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای محقق شد. این مسئول در ادامه با اشاره به روحیه حماسی مردم شریف کرج عنوان کرد: کرجی ها در اتفاقات و پیش آمدها 33 سال انقلاب نشان دادند همیشه پای آرمان ها، اهداف و اعتقادات ریشه دار خود به نظام می ایستند و برگزاری انتخابات نیز تجلی دیگری از این مهم است. دادگو با بیان اینکه، انتخابات مظهر حضور مردم و نماد اقتدار ملی کشور است، اظهارداشت: روز انتخابات مردم پای صندوق های رای حضوری قاطع داشتند و این حضور علاوه بر پاسخ به یاوه گویی های دشمنان، پشتوانه محکمی برای نظام و انقلاب مردمی جمهوری اسلامی ایران تلقی می شود. رئیس شورای اسلامی شهر کرج، انتخابات را یک امر واجب برای ملت مسلمان ایران زمین دانست و یادآورشد: انتخابات همیشه برای کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی حائز اهمیت بوده و تعیین کننده است. دادگو، مشارکت مردم کرج، ایران کوچک را در عرصه انتخابات مطلوب ارزیابی کرد و افزود: کرجی ها با دیگر با حضور پای صندوق های رای برگ زرین دیگری بردفتر پرافتخار این کلانشهر و به تعبییر مقام معظم رهبری " ایران کوچک " ثبت کردند.
قدردانی شورائیان از مردم حماسی کرج
رئیس شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه شورای اسلامی شهر برخاسته از مشارکت و تصمیم مردم است، عنوان کرد: مردم با علم و آگاهی نمایندگانی از جنس خود را برای عهده دار شدن امور شهری انتخاب کردند و این نیز حرکت و عزمی جدی برای حضور و مشارکت آنها در عرصه های تصمیم گیری به شکل خرد و کلان شهری است. دادگو ادامه داد: مردم کرج روز انتخابات مجلس نهم شورای اسلامی بار دیگر به میدان انتخاب آمدند و این بار نمایندگانی را برای اجرای امورات اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی به شکل کلان و کشوری انتخاب کردند تا با واگذاری امور به دست آنها ضمن اطمینان از رفع مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه خود، سهمی در تصمیم گیری های مملکتی داشته باشند. وی اظهارداشت: انتخاب فرصت دادن به خود، اعتقاد، باور و هویت انسانی است و این تنها از حکومت انقلابی اسلام که برای کرامت انسانی ارزش بالایی قائل است بر می آید. دادگو با یادآوری حماسه سازی مردم کرج در انتخابات این دوره مجلس عنوان کرد: مجموعه مدیریت شهری کرج اعم از شورا و شهرداری بر حسب وظیفه ذاتی نهاد خود از پیش از شروع فصل انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی با همکاری دیگر دستگاه های ذیربط اقدام به برنامه ریزی به منظور فراهم آوردن تسهیلات رفاهی برای رای دهندگان کرجی کردند و این همکاری تا آخرین ساعات رای گیری ادامه داشت. رئیس شورای اسلامی کرج ادامه داد: بی شک با توجه به تبلیغات سوء دشمن مبنی بر ممانعت از حضور مردم پای پای صندوق های رای باید به آحاد ملت ایران و مردم شهید پرور و حماسی ایران و به ویزه مردم غیور کرج برای حضور در عرصه انتخاباتی دست مریزاد گفت. دادگو به نمایندگی از همه اعضای شورای اسلامی شهر کرج از مردم این کلانشهر برای مشارکت در انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد و گفت: این حرکت پرشور مردم کرج ستودنی است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود