14 اسفند 1390
شماره خبر: 5437

سازمان زيباسازي نيازمند نيروهاي مختصص است/ ساماندهي فضاي تبليغاتي شهر

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

سازمان زيباسازي نيازمند نيروهاي مختصص است/ ساماندهي فضاي تبليغاتي شهر

سپیدار آنلاین: شهردار كلانشهر كرج از ساماندهي فضاي تبليغاتي در اين كلانشهر خبر داد و گفت: سازمان نوپای زيباسازي نيازمند نيروهاي مختصص و توانمند است.
به گزارش پايگاه خبري مديريت شهري كرج، سيد علي آقازاده در مراسم معارفه مديرعامل سازمان نوپای زيباسازي شهرداري كرج اظهار داشت: طي چند روز گذشته شاهد تولد سازمان مهم و نوبنياد زيباسازي در بدنه شهرداري كرج بوديم كه تحقق اين مهم نتيجه چهار سال كار كارشناسي و پيگيري هاي مستمر است. وي افزود: در شكل گيري و تصويب اين سازمان، اعضاي شوراي اسلامي شهر و مسئولان مربوطه در شهرداري كرج اهتمام ويژه اي داشتند تا اين مهم به تصويب وزارت كشور رسيد.
سازمان زيباسازي امور پراكنده تبليغاتي را ساماندهي مي كند
اين مسئول با اشاره به انتصاب حسين صدرايي مدير سابق منطقه 5 شهرداري كرج به عنوان اولين مديرعامل سازمان زيباسازي عنوان كرد:‌ با آغاز به كار اين سازمان بسياري از امور پراكنده تبليغاتي و زيباسازي در اين كلانشهر ساماندهي مي شود. آقازاده ادامه داد: سيماي ناهماهنگ بصري و منظر نامناسب شهري هم اكنون در كلانشهر كرج به چشم مي خورد كه باعث به وجود آمدن نارسايي ها و نا بساماني هاي مختلف شده است.
اقدامات مطلوب زيباسازي طي سه سال گذشته در كرج
شهردار كلانشهر كرج يادآور شد: طي سه سال گذشته اقدامات مطلوبي از سوي حوزه زيباسازي معاونت خدمات شهري شهرداري كرج انجام شد كه اميد مي رود چنين اقداماتي در آينده با استقلال سازمان مربوطه افزايش يابد. وي با اشاره به وجود ظرفيت ها و پتانسيل هاي مطلوب در بخش زيباسازي كلانشهر كرج گفت: هم اكنون شهرداري آمادگي لازم را براي حمايت از سازمان نوپاي زيباسازي را دارد تا اين سازمان به استقلال مادي و درآمدزايي برسد.
لزوم جلوگيري از موازي كاري در بخش زيباسازي
اين مسئول افزود: بايد در آغاز به كار اين سازمان، از نيروهاي مختصص، متعهد و توانمند استفاده تا از موازي كاري در بخش زيباسازي در مناطق مختلف جلوگيري شود. آقازاده بر مستقل شدن هرچه سريعتر اين سازمان از لحاظ ساختمان و تجهيزات از مركز تاكيد و اعلام كرد: در بودجه سال آينده شهرداري كرج نيز اعتبار مطلوبي براي اين حوزه در نظر گرفته شده است.
در اجراي طرحهاي زيباسازي بايد از بخش خصوصي بهره برد
شهردار كلانشهر كرج بر ايجاد تحول در منظر شهري كرج تاکید کرد و افزود: بايد در اجراي طرح هاي زيباسازي از مشاركت بخش خصوصي و سرمايه گذاري بهره گرفت. وي با اشاره به تاثير تبليغات فرهنگي در شهر نسبت به امور عمراني اظهار داشت: تاثير مثبت امور فرهنگي بر جامعه بر هيچ فردي پوشيده نيست كه در اين زمينه مديران بايد اهتمام ويژه اي داشته باشند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود