16 اسفند 1390
شماره خبر: 5511

60 هزار اصله نهال در کلانشهر کرج غرس می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 60 هزار اصله نهال در کلانشهر کرج غرس می شود

سپیدار آنلاین: شهردار کرج از غرس 60 هزار اصله نهال طی هفته درخت کاری و منابع طبیعی در این کلانشهر خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، سید علی آقازاده در حاشیه برگزاری مراسم روز درخت کاری که در پارک جهان نما برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از پیگیری های فراوان، پارک جهان نما تحویل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج شد که تاکنون اقدامات مطلوبی جهت احیای این پارک انجام شده است. وی افزود: در این راستا تاکنون اعتبار مطلوبی برای احیا و بازسازی این پارک از سوی شهرداری هزینه شده که طبق برنامه ریزی برای سال آینده نیز دو میلیارد تومان اعتبار در پارک مذکور هزینه می شود.
ایجاد مرکز تفرجگاهی در پارک حهان نما
این مسئول با اشاره به اینکه طی سالهای گذشته این پارک بدون متولی مانده بود، عنوان کرد: در چند سال گذشته ظرفیت مطلوب و فضای سبز این پارک نادیده گرفته شده بود که شهرداری با اقدامات لازم، قصد ایجاد مرکز تفرجگاهی در این پارک را دارد. آقازاده ادامه داد: همزمان با فرا رسیدن روز درختکاری، دانش آموزان و دانشجویانی کرجی، بیش از سه هزار اصله نهال را در پارک جهان نما غرس کردند.
کاشت چهار هزار درخت مثمر خرمالو در حیاط منازل کرج
شهردار کلانشهر کرج یادآور شد: طبق برنامه ریزی، در راستای اجرای طرح هر خانه یک درخت از سوی سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری، طی هفته درختکاری چهار هزار درخت مثمر خرمالو در حیاط منازل شهروندان غرس خواهد شد. وی با اشاره به استقبال بی نظیر شهروندان از اجرای این طرح اعلام کرد: طرح مذکور تا سه ماه آینده ادامه دارد و شهروندان متقاضی می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج تماس بگیرند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود