16 اسفند 1390
شماره خبر: 5519

اجرای طرح دانش در مدارس کرج/ دانش آموزان نحوه کاشت درخت را فرا گرفتند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اجرای طرح دانش در مدارس کرج/ دانش آموزان نحوه کاشت درخت را فرا گرفتند

سپیدار آنلاین: همزمان با فرا رسیدن هفته درختکاری، با حضور عباس زارع، مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج، طرح دانش در مدارس این کلانشهر اجرا شد که طی آن دانش آموزان نحوه کاشت درخت را فرا گرفتند.
به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، همزمان با فرا رسیدن هفته درختکاری، از سوی سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج، برنامه های مخلتفی در این کلانشهر برگزار می شود. در این زمینه، از سوی این سازمان طرح دانش در مدارس کلانشهر کرج اجرا شد.
مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج در حاشیه اجرای طرح مذکور در مدرسه راهنمایی دخترانه حدید کرج در گفتگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج اظهار داشت: این طرح با هدف آشنایی دانش آموزان با نحوه کاشت و غرس گل، گیاه و درخت طی هفته درختکاری از سوی این سازمان در مدارس اجرا می شود. عباس زارع افزود: در راستای اجرای طرح مذکور سعی شده است که فرهنگ حفظ و نگهداری از درختان و گیاهان بین دانش آموزان نهادینه و به سئوالات دانش آموزان در این زمینه پاسخ داده شود. این مسئول عنوان کرد: در طرح مذکور کارشناسان سازمان به ارائه نکات آموزشی به دانش آموزان می پردازند و نحوه کاشت درخت و گیاه را به آنها آموزش می دهند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود