18 اسفند 1390
شماره خبر: 5589

150 اصله نهال مزین به نام شهدا در پادگان شهید مطهری کرج غرس شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 150 اصله نهال مزین به نام شهدا در پادگان شهید مطهری کرج غرس شد

سپیدار آنلاین: به مناسبت هفته درختکاری، 150 اصله نهال مزین به نام شهدا در پادگان شهید مطهری کرج غرس شد.
به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، همزمان با فرا رسیدن هفته درختکاری و منابع طبیعی، از سوی سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج برنامه های مختلفی با هدف نهادینه کردن فرهنگ حفظ و توسعه فضای سبز در این کلانشهر برگزار می شود. در این زمینه طی هماهنگی های به عمل آمده با سپاه امام حسین(ع) ناحیه کرج مقرر شد که 150 اصله نهال مزین به نام 150 شهید، در محل پادگان شهید مطهری بیلقان کرج غرس شود. در برگزاری این مراسم، فرمانده سپاه امام حسین(ع) کرج طی سخنانی اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن هفته درختکاری و منابع طبیعی، مقرر شده است که از سوی بسیجیان کرجی، تعداد زیادی اصله نهال در نقاط مختلف غرس شود.
غرس 150 اصله نهال مزین به نام شهدا در پادگان شهید مطهری کرج
سرهنگ احمد باهک افزود: در این زمینه، با حضور مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج و دیگر مسئولان و با مشارکت بسیج سازندگی سپاه امام حسین(ع) ناحیه کرج 150 اصله نهال مزین به نام شهدا غرس شد. این مسئول با اشاره به حضور گسترده و مشارکت بسیجیان خانم و آقا در برنامه های هفته درختکاری عنوان کرد: باید با اجرای چنین برنامه هایی، فرهنگ حفظ و نگهداری از فضای سبز بین افراد در جامعه نهادینه شود.
افراد به حفظ فضای سبز اهمیت ویژه دهند
باهک ادامه داد: زندگی انسانها بدون منابع طبیعی و فضای سبز به مخاطره جدی می افتد و انسانها باید به این مهم اهمیت ویژه ای دهند. فرمانده سپاه امام حسین(ع) کرج یادآور شد: باید با کاشت درخت و انواع مختلف گل و گیاه، فضای سبز مطلوبی را برای آیندگان نگه داریم و حیات را به آنها هدیه کنیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود