18 اسفند 1390
شماره خبر: 5609

محدوده جغرافیایی مناطق کرج با کمترین محدودیت برای شهروندان تغییرمی کند/ لزوم تقویت روحیه هماهنگی خدمات رسانی

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 محدوده جغرافیایی مناطق کرج با کمترین محدودیت برای شهروندان تغییرمی کند/ لزوم تقویت روحیه هماهنگی خدمات رسانی

سپیدار آنلاین: شهردار کرج با بیان اینکه محدوده جغرافیایی مناطق کرج با کمترین محدودیت برای شهروندان تغییر می کند، گفت: با اجرای این طرح، سال آینده هشت منطقه کرج دچار تغییر و تحول در مرزهای جغرافیایی می شود.
سید علی آقازاده در گفتگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج با اشاره به اجرای طرح تغییر محدوده جغرافیایی برخی مناطق این کلانشهر عنوان کرد: با اجرای این طرح، سال آینده هشت منطقه کرج دچار تغییر و تحول در مرزهای جغرافیایی می شود. وی با بیان اینکه، در روند این تغییر و تحولات ساختار سازمانی و اداری ناگزیر با برخی مسائل مواجه می شود، تاکید کرد: در این خصوص فراهم آوردن تمهیدات لازم و موثر به منظور پر کردن خلاء های احتمالی ناشی از تغییر و تحولات ساختاری در خانواده بزرگ شهرداری امری ضروری و اجتناب ناپذیر است. این مسئول در ادامه با تاکید بر خدمات رسانی شایسته به شهروندان، این مهم را از وظایف و مسئولیت های ذاتی مدیریت شهری خواند و افزود: برنامه ها و سیاست های مجموعه مدیریت شهری شامل شورای اسلامی شهر و شهرداری در عرصه های مختلف عمرانی، خدماتی و رفاهی با هدف تامین حداکثری نیازهای زندگی شهروندی و افزایش ضریب خدمت رسانی تدوین و اجرا می شود. آقازاده مناطق 1،2،4،7،8،11 و 12 را از مناطقی نام برد که سال آتی با اجرای طرح تغییر محدوده مناطق شهری دچار تغییر مرز جغرافیایی می شود. شهردار کرج خاطرنشان کرد: منطقه 8 کرج به لحاظ موقعیت خاص جغرافیایی نسبت به سایر مناطق با تغییرات بیشتری مواجه می شود. آقازاده توزیع عادلانه مسئولیت های کاری بین شهرداری مناطق همچنین کاهش حجم فعالیت ها را از خروجی های مثبت اجرای طرح ذکر و عنوان کرد: این طرح با هدف ارائه تسهیلات بهینه به شهروندان به مرحله اجرا درآمده است.
تقویت روحیه هماهنگی خدمات رسانی را آسان می کند
شهردار کرج در ادامه داشتن روحیه هماهنگی را از ابزارهای مهم خدمات رسانی به شهر و شهروندان دانست و بر داشتن وحدت رویه بین مسئولین تاکید کرد. آقازاده تصریح کرد: داشتن این روحیه همکاری و تعامل ضمن ساده تر کردن امورات مربوط به تغییر در مرزهای جغرافیایی مناطق باعث می شود این تغییرات ساده تر انجام شود. وی همچنین با بیان اینکه، کلیه پرونده های ملکی و شهرسازی در اجرای این طرح تفکیک خواهند شد، افزود: دقت در تبادل پرونده ها و به طور کلی مسئولیت ها امری ضروری است که باید از سوی مسئولان ذیربط به طور جدی پیگیری شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود