22 اسفند 1390
شماره خبر: 5724

اجرای طرح جنگلکاری بیجی با حضور رئیس جمهور پیگیری می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اجرای طرح جنگلکاری بیجی با حضور رئیس جمهور پیگیری می شود

سپیدار آنلاین: رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: اجرای طرح جنگلکاری بیجی در دور چهارم سفر ریاست جمهوری به استان البرز به عنوان یکی از مطالبات مدیریت شهری کرج دنبال می شود.
محمود دادگو در گفتگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج با بیان اینکه، اجرای برخی پروژه های شهری نیاز به پشتیبانی های مالی دولت دارد، افزود: از جمله طرح های عمرانی که نیاز به حمایت و پشتیبانی های ملی و دولت دارد، اجرای طرح جنگلکاری بیجی است. وی عنوان کرد: عملیاتی شدن طرح فوق نیاز به اخذ مجوز و همکاری منابع طبیعی دارد. دادگو اظهار امیدواری کرد: با اولویت قرار دادن این مهم و پیگیری های استاندار، اجرای طرح جنگلکاری بیجی در پروسه عملیاتی شدن قرار گیرد. رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به دیگر پروژه های مهم کلانشهر کرج به پروژه قطار شهری اشاره کرد و افزود: پروژه قطار شهری با توجه به تاثیر آن در چرخه حمل و نقل عمومی سطح کلان کشور برای مدیران و مسئولان ارشد کشور حائز اهمیت است. دادگو با بیان اینکه، مجموعه مدیریت شهری، مجموعه ای خود کفا است، اظهارداشت: بر این اساس هدایت و تسریع عملیاتی کردن این پروژه مهم نیاز به برنامه ریزی اجرایی به ویژه تخصیص اعتبار و بودجه دارد. وی ادامه داد: تخصیص اعتبار برای خرید واگن های قطار شهری نقش بسزایی در تسریع عملیات اجرایی قطار شهری دارد.
دادگو، طرح بزرگ عمرانی اجرای بزرگراه ادامه شهید همت را یادآور شد و گفت: پیگیری این مهم نیز از مطالبات مهم مدیریت شهری به منظور ارتقاء سطح خدمات رسانی به شهروندان و مسافران عبوری از این کلانشهر صورت می گیرد. وی همچنین به نمایشگاه گل و گیاه کرج اشاره کرد و افزود: در این خصوص نیز کرج نیز به حمایت دولت و تعامل با جهاد کشاورزی دارد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود