23 اسفند 1390
شماره خبر: 5752

استقرار نیروهای انتظامی در سطح منطقه 7 در چهار شنبه آخر سال

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

استقرار نیروهای انتظامی در سطح منطقه 7 در چهار شنبه آخر سال

سپیدار آنلاین: جانشین رئیس کلانتری رجایی شهر، تعامل و همکاری منطقه 7 شهرداری کرج با عوامل انتظامی کلانتری رجایی شهر را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در چهارشنبه آخر سال عوامل نیروی انتظامی در سطح منطقه 7 مستقر می شوند.
به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، سرگرد حسن محمدی در جلسه هماهنگی تامین امنیت چهارشنبه آخر سال با بیان این مطلب افزود: طی پنج سال گذشته تاکنون شهرداری منطقه 7 در عرصه های مختلف شهری به نحو موثر و نتیجه بخشی با عوامل کلانتری رجایی شهر همکاری کرده است. وی با یادآوری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اظهارداشت: در این خصوص نیز شهرداری با مهیا کردن فضاهای مناسب شهری نقش بسزایی در برگزاری مطلوب و مناسب انتخابات این دوره مجلس ایفا کرد. سرگرد محمدی تاکید کرد: شهرداری منطقه 7 همچنین در خصوص پیشگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز شهری با عوامل انتظامی کلانتری رجایی شهر همکاری خوب و مناسبی دارد.
استقرار نیروهای انتظامی در سطح منطقه در چهار شنبه آخر سال
جانشین رئیس کلانتری رجایی شهر با اشاره به قرار گرفتن در آستانه چهارشنبه آخر سال با تاکید بر فراهم آوردن زمینه های امنیتی وایمنی طی برگزاری این آیین از استقرار نیروها و عوامل انتظامی کلانتری رجایی در سطح منطقه در روز چهارشنبه سوری خبرداد. سرگرد محمدی افزود: این مهم با هدف پوشش حوادت و اتفاقات احتمالی چهارشنبه آخر سال انجام می شود. وی با اشاره به آمار جمعیتی ساکن در رجایی شهر اظهارداشت: با توجه به این مهم نیاز است پوشش مناسب و قابل توجهی به منظور هر چه بهتر و بی خطر برگزار شدن مراسم چهارشنبه آخر سال صورت گیرد. این مسئول در تشریح اقدامات کلانتری رجایی شهر به منظور برقراری امنیت در مراسم چهارشنبه آخر سال عنوان کرد: امسال نیروهای کلانتری و یگان ویژه رجایی شهر همانند سنوات گذشته در محل های پیش بینی شده سطح شهر مستقر شده اند. وی ادامه داد: از دیگر اقدامات کلانتری رجایی شهر استقرار نیروهای انتظامی و یگان ویژه کلانتری رجایی شهر در اتوبوس های سازمانی است. سرگرد محمدی افزود: این اقدام با هدف نظارت و کنترل محل های خارج از محدوده دید و با هدف برقراری امنیت در این محل ها صورت می گیرد. وی هدف از انجام اقدامات کلانتری را جلب رضایت شهروندان و برقراری آرامش و آسایش در منطقه دانست و افزود: تحقق این مهم از اولویت های کلانتری رجایی شهر است.
در جلسه هماهنگی تامین امنیت چهارشنبه آخر سال مقرر شد، نیروی انتظامی نسبت به تخلیه خودروها و تعطیلی پارکینگ های رو باز در خیابان و معابر اصلی رجایی شهر همچنین برابر دستور العمل های موجود نسبت به تعطیلی اماکن تجاری در این مسیر بر حسب صلاح دید اقدام نماید.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود