25 اسفند 1390
شماره خبر: 5859

کلنگ احداث پلی کلینیک دیالیز در فردیس به زمین زده شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

کلنگ احداث پلی کلینیک دیالیز در فردیس به زمین زده شد

سپیدار آنلاین: کلنگ احداث پلی کلینیک دیالیز 20 تخت خوابی خیرساز با حضور افضلی معاون فنی وعمرانی استاندارالبرز،وحیدی رییس کمیسیون فرهنگی واجتماعی شورای اسلامی شهر کرج،ایمانی امام جمعه فردیس ،حق محمدلو شهردار منطقه 10 کرج به زمین زده شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، معاون فنی وعمرانی استانداری البرز ظهر امروز در آیین گلنگ زنی این مرکز درمانی گفت: حدود شش ماه قبل دکتر زاهد با مراجعه به استانداری برای ساخت این مرکز ابراز تمایل کردند و در این زمینه وحیدی عضو شورا اسلامی و ایمانی امام جمعه فردیس نیز پیگیر احداث مرکز دیالیز با توجه به نیاز منطقه بودند. افضلی اضافه کرد: با پیگیری های انجام شده سه زمین به این منظور مشخص و در نهایت با عنایت خدا و کمک خیر ارجمند" کرمانی" زمین حاضر به این امر اختصاص یافت. وی با تقدیر از تلاش تمام پیگیران در این زمینه به ویژه حق محمدلو شهردار منطقه 10، دانشکده علوم پزشکی و... اظهارداشت: تلاش می شود این مرکز تا شهریورماه سال آینده به بهره برداری برسد.
این مسئول ادامه داد: با توجه به قرار گرفتن این مرکز در مسیر اتوبان شهید همت امکان انتقال بیماران به این مرکز براحتی فراهم می شود و این امر می تواند بسیاری از مشکلات موجود را برطرف می کند. افضلی یادآور شد: مشارکت خیرین در امور مختلف بسیاری از مشکلات را کاهش داده و این امر در دولت نهم و دهم نیز ملموس تر بوده است. زمین پلی کلینیک دیالیز از با اهداء خیر "سید هاشم کرمانی " و تقبل هزینه ساخت این مرکز توسط دکتر نرگس السادات زاهد به مبلغ 10 میلیارد ریال در منطقه 10 شهرداری کرج احداث می شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود