27 اسفند 1390
شماره خبر: 5891

حضور فعال معاونت عمراني در تمامي پروژه هاي شهر مشهود است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 حضور فعال معاونت عمراني در تمامي پروژه هاي شهر مشهود است

سپیدار آنلاین: شهردار كلانشهر كرج با مطلوب ارزيابي كردن فعاليت هاي معاونت فني و عمراني طي دو و نيم سال گذشته گفت: در واقع اين معاونت در تمامي پروژه هاي شهر حضوري فعال داشته است.
به گزارش پايگاه خبري مديريت شهري كرج، سيد علي آقازاده پيش از ظهر امروز در مراسم توديع و معارفه معاون فني و عمراني شهرداري اظهار داشت: حوزه فني و عمراني پيشاني تمامي پروژه هاي عمراني در شهر است كه هم اكنون فعاليت هاي مطلوب اين حوزه در شهر كاملا مشهود است. وي افزود: در واقع مراحل صفر تا 100 پروژه هاي اجرايي در شهر در حوزه معاونت فني و عمراني پيگيري و اجرا مي شود كه تاكنون اين مهم در كلانشهر كرج به خوبي محقق شده است.
حضور فعال معاونت فني و عمراني در تمامي پروژه هاي شهري
اين مسئول عنوان كرد: مطالعات اجراي طرح، تهيه نقشه، عملیات اجراي طرح تا آخرين مرحله همگي از سوي معاونت فني و عمراني انجام مي شود كه با مديريت مطلوب مسئول مربوطه، تاكنون در اين بخش تمامي اقدامات طبق برنامه ريزي انجام شده است. آقازاده در ادامه با مثبت ارزيابي كردن عملكرد معاونت فني و عمراني طي دو و نيم سال گذشته ادامه داد: طي مدت مذكور طرح هاي مختلفي در زمينه هاي مهندسي معابر شهر، جداول، حذف جوي ها و اجراي عمليات احداث تقاطع هاي غيرهمسطح از سوي اين معاونت انجام شده است.
لزوم حمايت از اجراي پروژه هاي عمراني در شهر
در ادامه اين مراسم معاون جديد فني و عمراني شهرداري كرج طي سخناني كوتاه با اشاره به حساسيت اين حوزه اعلام كرد: در اين زمينه طي سال آينده پروژه هاي مختلفي در بحث عمراني در كلانشهر كرج اجرا خواهد شد. علي اصغر كمالي زاده افزود: بايد از اجراي پروژه هاي عمراني در اين كلانشهر حمايت شود تا بتوانيم به ايده آل هاي مطلوبي دست يابيم.
لازم به ذكر است كه در اين مراسم از زحمات "كيوان فرصياد" قدرداني و "علي اصغر كمالي زاده" به سمت معاون فني و عمراني شهرداري كرج منصوب شد.
همچنين فرصياد نيز به عنوان مشاور عمراني شهردار كرج منصوب شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود