14 فروردین 1391
شماره خبر: 5955

زيباسازي بلوار شهيد مدرس در جذب توريست و مسافران نوروزي موثر بود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

زيباسازي بلوار شهيد مدرس در جذب توريست و مسافران نوروزي موثر بود

سپیدار آنلاین: شهردار كلانشهر كرج با اشاره به ارائه خدمات مطلوب شهرداري به شهروندان در ايام نوروز، گفت: در اين زمينه زيباسازي بلوار شهيد مدرس در جذب توريست و مسافران و نوروزي بسيار موثر بود.
به گزارش پايگاه خبري مديريت شهري كرج، سيد علي آقازاده در گفتگوي راديويي برنامه شهر من سلام با تبريك فرا رسيدن سال جديد اظهار داشت: براي آغاز سال جاري شهرداري كرج، از 10 روز پاياني سال اقدامات ويژه اي را براي رفاه شهروندان و ارائه خدمات مناسب به مسافران نوروزي انجام داد. وي افزود: در اين زمينه با همكاري تمامي معاونت ها، سازمانها و مناطق به خصوص معاونت خدمات شهري و سازمان پاركها و روابط عمومي و امور بين الملل تدابير لازم براي ارائه خدمات به شهروندان و جلوگيري از بروز هرگونه مشكل انديشيده شد.
رضايت شهروندان و مسافران نوروزي از اقدامات شهرداري در ايام نوروز
اين مسئول عنوان كرد: در اين زمينه طبق بررسي و نظرسنجي، شهروندان و مسافران نوروزي رضايت مندي و آرامش خاطر خود را از اقدامات شهرداري و امنيت و آرامش شهر اعلام كردند كه دست يابي به اين موفقيت مرهون تلاش شبانه روزي تمامي همكاران در خانواده بزرگ شهرداري است. آقازاده ادامه داد: در اين زمينه با همكاري مناطق شهرداري،‌ اكثر ميادين و بلوارهاي سطح شهر زيباسازي و تزئين شدند و سفره هفت سين در ميادين اصلي شهر پهن شد.
زيباسازي بلوار مدرس در جذب توريست و گردشگر موثر بود
شهردار كلانشهر كرج يادآور شد: بلوار مدرس يكي از زيباترين بلوارهاي شهر كرج است كه به اذعان مسافران نوروزي و شهروندان، زيباسازي آن در ايام نوروز منحصر به فرد بود به نحوي كه زيباسازي اين بلوار از تمامي شبكه هاي تلويزيوني صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران به نمايش گذاشته شد. وي با تشكر ويژه از پاكبانان اين كلانشهر اضافه كرد: در ايام نوروز، پاكبانان در كرج تا ساعات پاياني شب به نظافت و رفت و روب معابر اصلي و فرعي شهر پرداختند كه در اين زمينه از آنها تشكر ويژه مي شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود