17 فروردین 1391
شماره خبر: 6063

چشم انداز مديريت شهري براي كرج بي نظير است/ شهرداري نهضت آسفالت را با جديت پيگيري كند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

چشم انداز مديريت شهري براي كرج بي نظير است/ شهرداري نهضت آسفالت را با جديت پيگيري كند

سپیدار آنلاین: استاندار البرز با مثبت ارزيابي كردن عملكرد شهرداري و شوراي اسلامي شهر كرج طي يك سال گذشته گفت: در اين زمينه چشم انداز مديريت شهري براي كرج بي نظير است.
به گزارش پايگاه خبري مديريت شهري كرج، عيسي فرهادي با حضور در ستاد مركزي شهرداري كرج،‌ در حاشيه برگزاري نشستي صميمانه با شهردار ، معاونان و مديران مناطق، در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري مديريت شهري كرج، عملكرد مديريت شهري و شوراي اسلامي شهر طي يك سال گذشته را مثبت ارزيابي كرد و اظهار داشت: طي يك سال گذشته اقدامات مطلوبي به خصوص در بخش عمران شهري در كلانشهر كرج كه مركز استان البرز است،‌ از سوي شهرداري و شورا انجام شد كه این امر قابل تقدير و تشكر است. وي افزود: در واقع تمامي امور و اقدامات در سال گذشته از سوي شهرداري و شورا به نحو مطلوبي انجام و در نهايت رضايت شهروندان فراهم شد كه اين مهم برگ زرين و افتخار و امتياز بزرگي براي مجموعه مديريت شهري كرج است.
مهمترین اولويت شهرداري تكميل تقاطع هاي غير همسطح باشد
اين مسئول عنوان كرد: در سال جاري اولين اولويت شهرداري كرج بايد تكميل پروژه هاي تقاطع هاي غيرهمسطح در نقاط مختلف اين كلانشهر باشد كه اميد مي رود تا پايان سال تعداد قابل توجهي از آنها افتتاح و بهره برداري شود. فرهادي ادامه داد: با اتمام عمليات اجرايي اين پلها و افتتاح و بهره برداري از آنها، ترافيك معابر اصلي و پرتردد كرج كاهش مي يابد و انقلابي بزرگ در اين كلانشهر پديد خواهد آمد.
نهضت آسفالت از سوي شهرداري با جديت پيگيري شود
نماينده عالي دولت در استان البرز با اشاره به اينكه شهرداري در سال 91 بايد نهضت آسفالت را به صورت ويژه و جدي پيگيري كند، يادآور شد: اولويت دوم شهرداري كرج در سال جاري اجراي نهضت آسفالت در اين كلانشهر است كه با افتتاح و بهره برداري از كارخانه آسفالت، اين مهم در سال جاري محقق خواهد شد. وي با اشاره به اختصاص 100 ميليارد تومان از سوي شورا و شهرداري براي اجراي نهضت آسفالت در كرج اضافه كرد: با اين اقدام به طور قطع چهره كلانشهر كرج در بحث آسفالت و ترميم و بهسازي معابر دگرگون و زيبا خواهد شد.
ساماندهی و اصلاح کاخ مروارید در دستور کار قرار گیرد
اين مسئول افزود: از ديگر اولويت هاي شهرداري در سال جاري اصلاح برخي از اماكن مانند كاخ مروارید(شمس) و كاربردي كردن آنها است كه اين مهم نيز در اولويت مسئولان قرار گرفت.
فرهادي در ادامه بر تقويت همه جانبه مديريت شهري تاكيد كرد و گفت: امروز شهرداري اقدام به مبادله موافقت نامه هاي طرح هاي عمراني شهرداري در حوزه مالي به صورت ضربتي كرد كه در نوع خود بي نظير و قابل تقدير است.
حمايت شورا از شهرداري باعث پیشرفت هرچه بهتر امور مي شود
استاندار البرز اعلام كرد: بايد با حمايت و همكاري اعضاي شوراي اسلامي شهر، چنين اقداماتي از سوي شهرداري افزايش يابد و به صورت جدي تري دنبال شود. وي در ادامه، چشم انداز كلانشهر كرج را در بخش مديريت شهري بسيار مطلوب ارزيابي و اضافه كرد: در اين زمينه كرج آينده روشني را دارد. در این دیدار علاوه بر معاونان و مدیران شهری کرج، داوود وحیدی سخنگوی شورای شهر کرج نیز حضور داشت.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود