19 فروردین 1391
شماره خبر: 6079

قدردانی قویترین مردان ایران از شهردار کرج / حمایت مدیریت شهری از ورزشهای قهرمانی و پهلوانی ستودنی است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

قدردانی قویترین مردان ایران از شهردار کرج / حمایت مدیریت شهری از ورزشهای قهرمانی و پهلوانی ستودنی است

سپیدار آنلاین: قویترین مردان ایران به همراه رئیس هیئت پرورش اندام استان البرز در دیداری از زحمات شهردار کرج و حمایتهای مدیریت شهری قدردانی کردند.
به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج جمعی از قویترین مردان ایران ازجمله مسلم دارابی، قهرمان این دوره از مسابقات مردان آهنین، علی حیدرخانی و علی داداشی برادر مرحوم روح الله داداشی از حمایتهای شهردار کرج و سایر مسئولین تشکر و قدردانی کردند. رئیس هیئت پرورش اندام استان البرز دراین مراسم ضمن اشاره به کسب رتبه نخست مسلم دارابی در مسابقه مردان آهنین گفت: ورزشکاران این رشته فاقد مکان مناسبی جهت تمرین بوده و با وجود شرایط سخت تمرین، به ویژه در فصل زمستان که نزدیک به برگزاری این مسابقات است، با تلاش ستودنی خود همه ساله مقامهای قهرمانی را کسب می کنند. حمید حیدرخانی افزود: با توجه به احتمال آسیب دیدگی فراوانی که در رشته پرورش اندام وجود دارد، نیاز به حمایتهای مادی و معنوی مسئولین از این ورزشکاران به شدت احساس می شود. حیدرخانی ضمن قدردانی از حمایتهای مسئولین به ویژه در خصوص بیمه ورزشکاران اظهار امیدواری کرد: اگر مکان مناسبی جهت تمرین ورزشکاران وجود داشته باشد، دست کم 6 مقام برتر این مسابقات از آن شرکت کنندگان کرجی خواهد بود. وی در ادامه موفقیت ورزشکاران کرجی را مرهون زحمات و حمایتهای شورا و شهرداری کرج و سایر مسئولین مربوطه دانست و از مجموعه مسئولان به خاطر این همکاری سپاسگزاری کرد.
هشدار علی داداشی به مسئولان ورزش
علی داداشی در ادامه این مراسم ضمن قدردانی از حمایتهای آقازاده از ورزشکاران رشته پرورش اندام، از همدلی و همراهی شورا و شهرداری کرج در مراسم سوگواری مرحوم روح الله داداشی تشکر ویژه کرد. وی در خصوص پیشنهاد کشورهای خارجی به ورزشکاران این رشته گفت: پیشنهادهایی از کشورهای مختلف خارجی از جمله قطر و کویت به ورزشکاران این رشته جهت شرکت در این مسابقات، تحت عنوان پرچم کشورهای مزبور داده شده است و برخی از این ورزشکاران نیز در مقابل این پیشنهادها اعلام آمادگی کرده اند که این زنگ خطر بزرگی برای مسئولین ورزشی کشور ما است. داداشی افزود: مشکل اصلی ورزشکاران ما نداشتن حقوق مناسب است که نسبت به استانها و شهرهای دیگر رسیدگی کمتری به آن می شود و این در حالیست که برخی از ورزشکاران این رشته که جزء نام آوران نیز بوده اند، از شرکتها و کارخانه های مختلف شهرستان خود به صورت مادام العمر حقوق و بیمه دریافت می کنند. وی در ادامه اظهار داشت: حدود 16 الی 17 ورزشکاری در سالهای گذشته از این استان در مسابقات مردان آهنین شرکت می کردند، که این تعداد در حال حاضر به پنج نفر تقلیل یافته است و با توجه به قابلیت بالایی که استان البرز و شهر کرج دارد، امید می رود با حمایتهای شهردار و نمایندگان مجلس شورای اسلامی بودجه های بیشتری به این امر اختصاص یابد.
دارابی قهرمانیش را به "روح الله داداشی" تقدیم کرد
علی داداشی در ادامه گفت: مسلم دارابی قهرمانی خود را در این دوره از مسابقات مردان آهنین به مرحوم روح الله داداشی تقدیم کرد. وی یادآور شد: این امر نشاندهنده آن است که هنوز آئین جوانمردی پابرجا بوده و پهلوانانی هستند که ادامه دهنده راه پهلوانان و شهداء باشند.
معیشت سنگین ترین مشکل قویترین مردان ایران
مسلم دارابی در بخش دیگر این مراسم ضمن قدردانی از حمایتهای سید علی آقازاده شهردار کرج، عمده ترین مشکل ورزشکاران این رشته را مشکل بیکاری عنوان کرد. وی همچنین از زحمات علی داداشی در طول برگزاری مسابقات مردان آهنین تشکر کرد و گفت: حضور علی داداشی در طی مسابقه برای ما قوت قلب بود و هر گاه که ما روحیه مان را ازدست می دادیم و یا دربخشی از مسابقه دچار مشکل می شدیم به ما روحیه و انگیزه می داد.
دستور شهردار جهت تهیه مکانی مخصوص تمرین ورزشکاران پرورش اندام
شهردار کرج پس از استماع درد دلهای رئیس هیئت پرورش اندام استان البرز، همچنین علی داداشی و مسلم دارابی در این جلسه دستور تهیه مکانی مناسب جهت تمرین ورزشکاران این رشته را صادر و بر انجام این امر تا پایان فروردین ماه امسال تأکید کرد. سیدعلی آقازاده ضمن اشاره به تلاش همه جانبه شهرداری برای کمک به این رشته گفت: حمایت از این قشر وظیفه شهرداری بوده، همچنین از لحاظ اخلاقی و وجدانی نیز بر ماست که زحمات این قهرمانان را قدر بدانیم. وی افزود: رشته پرورش اندام رشته ایست که استان البرز را در ایران زبانزد ساخته است و این استان را به عنوان پرورش دهنده قویترین مردان ایران معرفی کرده است. از این رو بر همه ماست که این مقام را حفظ کرده و شهرداری نیز از هیچ حمایتی در این راه دریغ نخواهد کرد.
احداث ورزشگاهی با نام روح الله داداشی
وی در بخش دیگری از سخنان خود از احداث مکانی ورزشی با نام مرحوم روح الله داداشی خبر داد گفت: قرار است که یک مکان ورزشی مناسب را با نام مرحوم روح الله داداشی بسازیم که تلاش می کنیم این کار را همزمان با مراسم سالگرد وفات این پهلوان انجام دهیم. آقازاده از حضور علی داداشی و حمایتهای او در مسابقات مردان آهنین و همینطور از روحیه بالای وی در مصیبت از دست دادن برادرش تقدیر کرد و ادامه داد: تواضع، متانت، ادب، افتادگی و فرهنگ بالای مرحوم روح الله داداشی برای تمام ورزشکاران زبانزد بوده و اکنون دوستان مرحوم داداشی پرچم فتوت و قهرمانی او را برافراشته نگه خواهند داشت. شهردار کرج بار دیگر از زحمات این ورزشکاران قدردانی کرد و گفت: اقدامات شورا و شهرداری تنها قدم کوچکی است که برای این قشر که تمام نیرو و سلامتیشان را در این راه نهاده اند و من به عنوان یک شهروند کرجی از همه این پهلوانان که سرمایه کشورمان هستند تشکر می کنم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود