4 مرداد 1391
شماره خبر: 9358

تخصیص اعتبار 500 میلیون تومانی به باشگاه شهید بابائی

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تخصیص اعتبار 500 میلیون تومانی به باشگاه شهید بابائی

سپیدار آنلاین: شهردار کرج گفت: در متمم لایحه اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان به باشگاه شهید بابائی جهت احداث سالنی خاص قهرمانان پرورش اندام استان البرز اختصاص می یابد.
سید علی آقازاده در مراسم افتتاح آکادمی قویترین مردان استان البرز(جهان پهلوان روح الله داداشی) که بعداز ظهر امروز با حضور ورزشکاران این استان و در باشگاه شهید بابایی کرج برگزار شد، با بیان این مطلب اظهار داشت:با توجه به اینکه استان البرز و کرج از نعمت کشتی گیران و جوانان ورزشکار برخوردار است، این امر باعث می شود تا به مسائل جوانان توجه بیشتری داشته باشیم. وی افزود: در این خصوص با توجه به میزان اعتباری که برای بازسازی این مجموعه ورزشی در نظر گرفته شده است در صدد هستیم بعد از آماده شدن متمم بودجه، لایحه فوق به تصویب برسد تا سالنی در شان ورزشکاران استان احداث شود. این مسئول خاطرنشان کرد: در صورتی که زمینی جدای از این باشگاه وجود داشته باشد؛ عملیات احداث این مجموعه ورزشی در مکان مزبور انجام و از بازسازی این باشگاه نیز صرفه نظر می شود.
سالن شهید بابائی زیبنده هیچ ورزشکاری نیست
شهردار کرج در ادامه اظهار داشت: لازم است تمامی دستگاههای متولی در این امر حمایتهای خود را از این قشر داشته باشند تا احداث سالنی که در شان ورزش و ورزش دوستان این استان است را شاهد باشیم. آقازاده با بیان اینکه، سالن ورزشی کنونی با توجه به امکانات حداقلی، شایسته هیچ ورزشکاری به ویژه تیم قویترین مردان ایران در استان البرز نیست، تاکید کرد: بخش ورزش و تربیت بدنی و نیازهای آن در استان باید به صورت جدی در دستور کاری مسئولان ذیربط قرار گیرد. شهردار کرج از نامگذاری بلواری در منطقه 6 شهرداری کرج به نام روح الله داداشی در آینده ای نزدیک خبر داد.
بخش اعظم اعتبارات و پروژه های شهرداری در امر ورزش هزینه می شود
این مسئول خاطرنشان کرد: به رغم اینکه در ماده 55 قانون شهرداری ها، این نهاد در امر توسعه فرهنگ و ورزش مسئولیتی ندارد، اما بخش اعظم اعتبارات و پروژه های شهرداری در کرج به امر ورزش اختصاص داده شده است. آقازاده تاکید کرد: هزینه کردن در امر ورزش در نهاد شهرداری بیشتر از توان اداره کل تربیت بدنی است. شهردار کرج در ادامه با بیان اینکه بضاعت شهرداری به آن حدی نیست که تمام نیاز ورزشکاران و ورزش دوستان تامین شود افزود: امید است با همکاری سایر دوستان بتوانیم برای این پروژه تا پایان سال جاری کار مهم و ویژه ای را به انجام برسانیم. شایان ذکر است؛ مدال قهرمانی سال 89 مرحوم روح الله داداشی از طرف خانواده جهان پهلوان روح الله داداشی به شهردار کرج اهدا شد و شهردار کرج نیز این مدال اهدایی را به اولین موزه ای که قرار است در استان احداث شود تقدیم خواهد کرد. در این مراسم؛ سید علی آقازاده شهرداری کرج،‌ مسلم دارابی،‌ عزیز صدرنژاد رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج و حمید حیدر خانی رئیس هیئت بدن سازی و پرورش اندام استان البرز در این مراسم حضور داشتند

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود