23 فروردین 1391
شماره خبر: 6218

پروژه های جدید برای منطقه 5 تعریف شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

پروژه های جدید برای منطقه 5 تعریف شود

سپیدار آنلاین: شهردار کرج بر تعریف پروژه های جدید و کارآمد با هدف ارتقاء سطح خدماترسانی هرچه بیشتر در منطقه 5 شهرداری کرج تاکید کرد.
به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، سید علی آقازاده در بازدید سرزده از منطقه 5 شهرداری کرج با بیان این مطلب افزود: روند ارائه خدمات بهینه و افزایش سطح خدمات رسانی به شهروندان این منطقه باید در دستور کار مسئولان اجرایی منطقه قرار گیرد. وی، برنامه ریزی و تدوین سیاست های کارآمد را مهم ارزیابی کرد و گفت: تعریف پروژه های جدید با در نظر گرفتن شرایط منطقه ای، آمار جمعیتی و ارزیابی نیاز ساکنان نقش بسزایی در خدمات رسانی بهینه به شهروندان ایفا می کند. آقازاده تعریف پروژه های فرهنگی در مناطق مختلف شهر را امری تاثیر گذار در بالا بردن سطح منطقه دانست و بیان کرد: تعریف پروژه های جدید می تواند در محورهای مختلفی تهیه و تدوین شود که پروژه های فرهنگی از جمله ایجاد کتابخانه ها می تواند از جمله این پروژه ها باشد. وی همچنین بر ضرورت اجرای سریع پروژه های نیمه تمام و تکمیل آنها، تاکید کرد و افزود: تلاش برای توسعه خدمات محله ای در مناطق کم برخوردار، توجه به امر توسعه فضای سبز، تأکید بر حرکت با برنامه در اجرای پروژه های عمرانی مناطق باید در راس برنامه های اجرایی قرار گیرد. این مسئول گفت: کاهش هزینه های جاری ، اهتمام جدی به جذب سرمایه گذاری های بخش خصوصی ، برگزاری و مدیریت اصولی مناقصه ها و مزایده ها و تقویت بدنه شهرداری های مناطق با نیروهای کارآمد و تخصصی از دیگر مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد. آقازاده، بهره برداری پی در پی طرح ها و پروژه های عمرانی را خواستار شد و اظهار امیدواری کرد: با بهره برداری به موقع از پروژه ها میزان رضایتمندی شهروندان از عملکرد شهرداری بیش از پیش افزایش یابد.
رسیدن به درآمدهای پایدار مد نظر قرار گیرد
شهردار کرج در ادامه با تاکید بر رسیدن به درآمدهای پایدار در سطح منطقه بر فرآهم آوردن زمینه های مساعد به منظور تحقق این مهم را ضروری ذکر کرد. آقازاده با بیان اینکه، منابع درآمد پايدار، عنصر و حلقه مفقوده اي است که فقدان آن عملکرد مديريت شهري را به شدت تحت تأثير قرار مي دهد، اظهارداشت: جلوگیری از بروز این مهم با برنامه ریزی و تدوین راهکارهای اجرایی مبتنی بر اقدامات کارشناسی محقق می شود. وی بررسی عوامل مربوط به درآمدهای پایدار شهرداری را مهم ارزیابی کرد و افزود: رسیدن به این مهم با لحاظ کردن اولویت های موثر در رسیدن به درآمد های پایدار تحقق می یابد. آقازاده با اشاره به تمرکز ظرفیت های بالای کلاشهر کرج، عنوان کرد: شناخت منابع درآمدی پایدار اولین گام در رسیدن به درآمد های پایدار شهری است. وی تاکید مجموعه مدیریت شهری اعم از شورای اسلامی و شهرداری بر ارتقاء زیرساختی، خدماتی و امور زیربنایی مناطق به ویژه مناطق کم برخوردار را یادآور شد و تصریح کرد: رساندن منطقه 5 به شرایط مطلوب باید در راس برنامه های شهرداری قرار گیرد. این مسئول گفت: تدوین برنامه ها و اجرای آن در سطح منطقه باید به گونه ای باشد که آبادانی در منطقه به نحو اثر گذاری احساس شود. شهردار کرج همچنین بیان کرد: استفاده از نیروهای جوان در ساختار و بدنه شهرداری می تواند در رسیدن به اهداف پیش بینی شده موثر واقع شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود