24 فروردین 1391
شماره خبر: 6235

نقش مهم زنان در تحقق شعار ملی سال جاری/ زنان پیشرو در تحقق دستاوردهای ملی

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

نقش مهم زنان در تحقق شعار ملی سال جاری/ زنان پیشرو در تحقق دستاوردهای ملی

سپیدار آنلاین: شهردار کرج با اشاره به انتخاب شعار سال 91 به عنوان " تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی " بر نقش جامعه زنان در تحقق این شعار تاکید کرد.
به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، سید علی آقازاده در نشست با مشاور استاندار و مدیر کل امور بانوان و خانواده و اعضای امور بانوان با اشاره به قرار گرفتن در ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت " فاطمه الزهرا (س) " با بیان اینکه، کردار و اندیشه های این بانوی بزرگ باید الگو و اسوه مردان و زنان بشریت قرار گیرد افزود: بی شک الگو قرار دادن این بانوی بزرگ، راه سعادت و کمال را فرا روی همگان قرار می دهد. وی با اشاره به عمق شعار ملی سال جاری مبنی بر " تولید ملی و حمایت از سرمایه و کار ایرانی " عنوان کرد: برداشت دقیق و موثر از این شعار ملی موجب می شود مردم ایران سالی سرشار از موفقیت را طی کنند. این مسئول تاکید کرد: بی شک بهره گیری از خروجی های مثبت این شعار ملی باعث می شود، کشور در شرایط حساس کنونی به آسانی بر موانع و مشکلات که استکبار جهانی آن را برای کشور فراهم کرده است، نائل آید. اقازاده تصریح کرد: با مبنی قرار دادن شعار ملی سال 91 قطعا آمادگی کشور برای مقابله با هجمه ها و تهدید های دشمن افزایش می یابد. شهردار کرج با بیان اینکه، مرد و زن در قبال تحقق این شعار ملی مسئولیت دارند، به نقش موثر و ویژه زنان در این خصوص اشاره کرد و افزود: نامگذاری امسال با عنوان " تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی " یکی از بهترین نامگذاری ها با توجه به شرایط کنونی کشور بود. آقازاده با یادآوری نقش زنان در عرصه های مختلف کشور در دوران جنگ و دوره های پیش از آن عنوان کرد: زنان در همه دوران ها با فعالیت های خود خود نشان دادند در صف اول فعالیت های اجتماعی قرار دارند.
زنان پیشرو در تحقق دستاوردهای ملی
شهردار کرج با اشاره به نقش زنان در عرصه های مختلف گفت: زنان در عرصه های مختلف به ویژه در تحقق دستاوردهای ملی پیشرو بوده اند. آقازاده پیشرفت و موفقیت زنان در عرصه های بین المللی را یادآور شد و عنوان کرد: زنان ایرانی با حجاب در همه عرصه های بین المللی به ویژه در مسابقات شرکت می کنند که این مهم حاکی از اعتقادی عمیق به ارزش های اسلامی دارد. وی با بیان اینکه، زنان ایرانی ظرفیت و استعداد بالایی در همه زمینه ها دارند، بر بهره گیری از استعدادها و خلاقیت های زنان در امور مختلف به طور شایسته از سوی مسئولان تاکید کرد.
حضور 35 درصدی زنان در مجموعه شهرداری
شهردار کرج در ادامه با اشاره به حضو ر 35 درصدی زنان در مجموعه شهرداری کرج، اظهارداشت: نقش زنان به عنوان نیروهای مجرب و متخصص در مجموع شهرداری در پیشبرد اهداف مجموعه مدیریت شهری کرج بسیار موثر است. آقازاده با بیان اینکه، شهرداری بزرگترین دستگاه اجرایی در شهر است، بیان کرد: بعد از آموزش و پرورش، بالاترین آمار زنان شاغل در مجموعه شهرداری کرج است. وی با اشاره به گذشت هشت ماه از فعالیت امور بانوان شهرداری از فعالیت یکساله امور بانوان استان البرز خبرداد و افزود: جشنن یکسالگی امور بانوان استان البرز تا چند روز آینده برگزار می شود که این مهم حاکی از شایستگی زنان در انجام امور محوله به آنان است. این مسئول ضرورت سیاستگذاری های مطلوب در مجموعه مدیریت شهری را یادآور شد و گفت: این مهم با همکاری مجموعه زنان در کلانشهر کرج به عنوان نیروهای مجرب و کارآمد محقق می شود. شهردار کرج یادآور شد: در حال حاضر در فرمانداری نیز شاهد فعالیت ارزنده بانوان با اتکا به سیاست گذاری های واحد و بکار گیری استعداد های بانوان در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و ورزشی هستیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود