14 اسفند 1390
شماره خبر: 5449

حضور زنان در انتخابات انقلابی و حماسی بود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

حضور زنان در انتخابات انقلابی و حماسی بود

مسئول کمیته آموزش ستاد انتخابات البرز تاکید کرد: حضور زنان این استان در نهمین دوره انتخابات انقلابی و حماسی بود.
مریم‌السادات سیادت‌جو با حضور در اتاق خبرنگاران استانداری البرز در جمع خبرنگاران گفت: انتخابات این دوره مجلس از نظر کمی و کیفی ویژگی‌های بسیار ممتازی دارد. وی تصریح کرد: مهم‌ترین ویژگی مربوط به حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای است که نشان می‌دهد اقشار مردمی با گرایش‌های سیاسی مختلف در این انتخابات حضور یافتند.
* هر رای مردم تیری به قلب استکبار بود
این مسئول با بیان اینکه مردم با هر رای خود تیری به قلب دشمن و سیلی سختی به صورت بدخواهان اسلام و انقلاب زدند، گفت: ملت ایران با حضور حماسی خود در صحنه، بار دیگر استقامت و ایستادگی خود برای تحقق آرمان‌های اسلام و انقلاب را به اثبات رساندند.
* حضور زنان ایرانی در صحنه تاثیرگذار است
سیادت‌جو در ادامه به حضور گسترده و تاثیرگذار زنان البرزی در این عرصه اشاره کرد و گفت: یکی دیگر از افتخارات نظام اسلامی حضور زنان در صحنه‌های اجتماعی است. وی تاکید کرد: این حضور تاثیرگذار و موثر است و به فضل الهی شاهد هستیم که زنان ایرانی در کنار مردم برای تحقق آرمان‌های انقلاب بیش از 3 دهه است که دست از مبارزه بر نمی‌دارند.
مسئول کمیته آموزش ستاد انتخابات البرز ادامه داد: زنان استان البرز نیز در همین راستا حرکت کرده و در همه عرصه‌ها به ویژه حوزه‌های کلان و تصمیم‌ساز نقشی موثر و تاثیرگذار دارند. سیادت‌جو با بیان اینکه در نهمین دوره انتخابات مجلس زنان در همه حوزه‌ها حضوری فعال داشتند، گفت: در هیئت‌های اجرایی و نظارت و همچنین کادرهای بازرسی و آموزشی زنان البرزی فعال بودند. وی تصریح کرد: در زمان ثبت‌نام کاندیداها نیز دیدیم که بسیاری از زنان این استان با احساس تکلیف به صحنه آمده و ثبت‌نام کردند. سیادت‌جو با اشاره به حضور گسترده زنان البرزی در زمان رای‌گیری گفت: بانوان مسلمان، انقلابی و متدین ایران اسلامی روز گذشته به صورتی در صحنه حضور یافتند که موجب تعجب تحلیلگران شد. وی در پایان تاکید کرد: باید از این ظرفیت برای توسعه و پیشرفت استان البرز به بهترین شکل استفاده کرد که خوشبختانه این مهم در اولویت استانداری البرز قرار دارد.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود