26 فروردین 1391
شماره خبر: 6279

بودجه 200 میلیارد تومانی قطار شهری کرج به 800 میلیون یورو ارتقاء یافت

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

بودجه 200 میلیارد تومانی قطار شهری کرج به 800 میلیون یورو ارتقاء یافت

سپیدار آنلاین: استاندار البرز گفت: بودجه 200 میلیارد تومانی پروژه قطار شهری کرج تحت تاثیر جذب سرمایه گذار خارجی به 800 میلیون یورو اعتلاء یافت.
عیسی فرهادی در گفتگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج با اشاره به برگزاری اولین همایش فرصت های سرمایه گذاری کرج در استانبول با ارزیابی مثبت از محتوای این همایش گفت: میزان اعتبار اولیه برای اجرای این پروژه بزرگ و ملی بعد از شش سال و با حضور سرمایه گذار خارجی افزایش یافت. وی افزود: مباحث جذب سرمایه گذار و روند ارائه اطلاعات در خصوص ظرفیت های موجود در کرج به سرمایه گذاران حاضر در همایش به نحو بسیار ارزنده و بر مبنای مباحث اصولی و علمی صورت گرفت. فرهادی، انعقاد تفاهم نامه فی ما بین شهرداری کرج و شرکت ترکیه ای مبنی بر اجرای پروژه قطار شهری به صورت EPCF را از نتایج مهم اولین همایش فرصت های سرمایه گذاری کرج در استانبول ذکر و عنوان کرد: بر این اساس مقرر شد، پروژه قطار شهری با سرمایه گذاری، سرمایه گذاران ترک پس از اخذ مصوبات قانونی در قالب انعقاد تفاهم نامه اجرایی شود. این مسئول از ورود سرمایه، سرمایه گذار ترک برای اجرای پروژه قطار شهری کرج خبرداد و عنوان کرد: بودجه اجرای پروژه قطار شهری کرج ظرف مدت شش سال تنها 200 میلیارد تومان بوده است که این میزان بودجه تحت تاثیر شرکت مدیریت شهری کرج در همایش فرصت های سرمایه گذاری در ترکیه تا 800 میلیون یورو رسید که این مهم ره آورد بسیار مطلوبی برای کلانشهر کرج است. استاندار البرز نقش شهردار و مدیر سرمایه گذاری شهرداری کرج در تحقق این مهم را یادآور شد و عنوان کرد: بی شک حمایت های مدیر شهری کرج و اقدامات کارشناسان ذیربط در رسیدن به این مهم نقش بسزایی داشته است.
ضرورت تسهیل در مشارکت سرمایه های خارجی در پروژه قطار شهری
استاندار البرز در ادامه با تاکید بر ضرورت تسهیل در جذب سرمایه های خارجی و فراهم آوردن شرایط آسان برای حضور سرمایه گذاران عنوان کرد: مقرر شد مشارکت و کلیه مراحل ورود سرمایه گذاران خارجی به منظور اجرایی کردن پروژه قطار شهری کرج تحت شرایط آسان و قانونی انجام شود. فرهادی اظهارداشت: موارد و دستورات لازم در این خصوص علاوه بر مدیر حوزه سرمایه گذاری شهرداری کرج به مدیر امور اقتصادی و دارایی استان البرز نیز ارسال شده است. وی با تاکید بر تسریع اجرای پروژه قطار شهری کرج گفت: تحقق این مهم از نیازهای به حق شهروندان است که باید به طور جدی به آن پرداخته شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود