27 فروردین 1391
شماره خبر: 6306

جمع آوری دکل گاز بلوار انقلاب منطقه 5 کرج/ ساکنان منطقه یک روز گاز شهری ندارند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

جمع آوری دکل گاز بلوار انقلاب منطقه 5 کرج/ ساکنان منطقه یک روز گاز شهری ندارند

سپیدار آنلاین: مدیر منطقه 5 شهرداری کرج با اشاره به ترافیک موجود در خیابان های مالک اشتر و فرودین در این منطقه افزود: با جمع آوری دکل گاز وسط بلوار انقلاب و دولاین کردن این بلوار مشکل ترافیک خیابانهای مالک اشتر و فردین به نحو موثری رفع می شود.
علی رحیمی در گفتگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، با تاکید بر تسریع اجرای عملیات های عمرانی در منطقه به تاخیر اجرای پروژه دولاین شدن ورودی خیابان مالک اشتر بیان کرد: برودت هوا و جلوگیری از قطع گاز به واسطه برداشتن دکل گاز در محدوده اجرای پروژه سبب شد عملیات اجرایی این طرح زیرساختی از سال 90 به سال جاری موکول شود. وی با یادآوری بهسازی دیوار امامزاده محمد گفت: با توافق صورت گرفته بین شهرداری و اداره اوقاف دیوار منتهی به امام زاده محمد(ص) با نقوش اسلامی و اسماء الله متبرک بهسازی شد. این مسئول بیان کرد: با بهسازی این دیوار و دولاین ورودی خیابان مالک اشتر ضمن زیبا شدن چهره منطقه، آزاد سازی رفت آمد از این مسیر انجام شد.
ساکنان منطقه 5 کرج یک روز گاز شهری ندارند/ اطلاع رسانی انجام می شود
مدیر منطقه 5 شهرداری کرج اظهارداشت: طی اجرای پروژه جمع آوری دکل گاز واقع شده در بلوار انقلاب، ساکنان منطقه با قطع یک روز کامل گاز شهری مواجه می شوند که این امر اطلاع رسانی می شود. رحیمی با اشاره به اجرای عملیات زیرسازی در لاین شرقی بلوار انقلاب گفت: با توجه به انجام این مهم مشکل دکل گاز بلوار انقلاب رفع شد. وی با بیان اینکه، وجود دکل گاز از جمله علت های تاخیر در ساماندهی و اجرای پروژه ازاد سازی لاین شرقی بلوار انقلاب بوده است، افزود: این مشکل طی 10 تا 12 روز آینده با جمع آوری این دکل رفع می شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود