29 اسفند 1390
شماره خبر: 5916

خروجی های مثبت حوزه شهرسازی در سال 90 /سال آینده طرح تفصیلی 5 مشاور می گیرد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

خروجی های مثبت حوزه شهرسازی در سال 90 /سال آینده طرح تفصیلی 5 مشاور می گیرد

سپیدار آنلاین: معاون معماری و شهرسازی شهرداری کرج با مثبت ارزیابی کردن عملکرد حوزه شهرسازی گفت: سال 90، سال پر بار مبتنی بر خروجی های مثبت این حوزه بود.
غلامرضا احمدی بیداخویدی در گفتگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج با بیان این مطلب افزود: شهرسازی شهرداری کرج در سال جاری به 80 درصد از برنامه های تعریف شده در این حوزه جامه عمل پوشانده است. وی، ابلاغ طرح جامع و شهر کرج را بهترین و مهمترین برنامه اجرایی حوزه شهرسازی طی سال جاری خواند و عنوان کرد: اشکالات و ابهامات طرح تفصیلی نیز با توجه به کارهای کارشناسی در سال جاری برطرف شد. این مسئول با یادآوری برگزاری کلاس های آموزشی برای گروه های مختلف کاری پرسنل شهرسازی اظهارداشت: از دیگر برنامه های اجرا شده در این حوزه انجام بازدیدها درکنار برپایی کلاس های آموزشی برای مسئولان بازدید بوده است. بیداخویدی با اشاره به کاهش مدت زمان صدور پروانه در سال 90، اظهارامیدواری کرد: این مدت زمان برای صدور پروانه در سال آتی به 20 روز برسد.
سال آینده طرح تفصیلی 5 مشاور می گیرد
معاون معماری و شهرسازی شهرداری کرج در خصوص برنامه های سال آتی معاونت شهرسازی شهرداری کرج گفت: از مهمترین برنامه های این حوزه انتخاب مشاور طرح تفصیلی می باشد. بیداخویدی بیان کرد: با اجرای این مهم، چهار مشاور و کارشناس بعد از فراخوان در سطح مناطق انجام مسئولیت می کنند و یک مشاور نیز به عنوان مشاور ناظر بر اجرای طرح در سطح شهر نظارت می کند. وی عنوان کرد: بعد از فراخوان دعوت به همکاری، نسبت به انعقاد قرارداد با واجدین شرایط اقدام می شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود