31 فروردین 1391
شماره خبر: 6461

عدم تعهد شهرک ساز شهرک پردیسان خدمات دهی را مختل کرده است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 عدم تعهد شهرک ساز شهرک پردیسان خدمات دهی را مختل کرده است

سپیدار آنلاین: مدیر روابط عمومی منطقه 5 شهرداری کرج با اذعان بر وجود مشکلات شهروندان ساکن در شهرک پردیسان واقع در محدوده جغرافیایی این منطقه اظهارداشت: عدم تعهد شهرک ساز ، خدمات دهی مناسب به این شهرک را از سوی شهرداری با مشکل مواجه کرده است.
به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، علیرضا قربانی در گفتگو با برنامه رادیویی " شهر من سلام " رادیو البرز با بیان این مطلب، گفت: مهترین عاملی که در شهرک پردیسان وجود دارد، احداث این شهرک توسط شهرک ساز است. وی عنوان کرد: عدم انجام تعهدات مهم و ضروری از قبیل تعریف سرانه های منطقی برای شهروندان ساکن در این شهرک از قبیل فضا های آموزشی، خدماتی و رفاهی باعث بروز مشکلات متعددی برای شهروندان این شهرک شده است. این مسئول با تاکید بر دیده شدن سرانه های مختلف در شهر، این مهم را از نیازهای منطقی شهروندان ذکر و بیان کرد: اجرای پروژه های شهری با محوریت خدماتی، رفاهی، ورزشی، فضای سبز و تفریحی از مسئولیت های مهمی است که مدیریت شهری بر اجرای آن تاکید دارد. قربانی با بیان اینکه مشکلات شهرک پردیسان تنها مربوط به این شهرک نیست، عنوان کرد: اغلب شهرک هایی که توسط شهرک ساز ساخته می شوند با مشکلات ناشی از ندیده شدن سرانه های مورد نیاز زندگی شهری مواجه هستند. وی با تاکید بر اینکه، شهرداری منطقه اهتمام ویژه ای برای رفع مشکلات و معضلات موجود در شهرک پردیسان دارد، افزود: ارائه خدمات بهینه به شهروندان شهرک پردیسان از اولویت های مهم شهرداری این منطقه است.
مالکان زمین با کاربرهای خدماتی با شهرداری همکاری کنند
مدیر روابط عمومی منطقه 5 شهرداری کرج، نبود زمین و فضای مناسب به منظور ایجاد عرصه های شهری را یادآور شد و بیان کرد: تلاش برای جلب همکاری مالکان و سرمایه گذاری آنها برای مشارکت با شهرداری با هدف ایجاد فضاهای مختلف آموزشی، تفریحی، پارک و فضای سبز با توجه به این مهم از سوی شهرداری منطقه 5 صورت گرفته است. قربانی اظهارداشت: زمین هایی که باید با کاربری های خاص دیده شود و قرار گرفتن امورات مربوط به آن در پروسه اجرای طرح های عمرانی، رفاهی، خدماتی و تفریحی نیاز به همکاری مالکان و سرمایه گذاران بخش خصوصی دارد. وی با اشاره به نصب بنرهای اطلاعاتی در خصوص آمادگی شهرداری برای همکاری با مالکان زمین های با کاربرهای خاص،عنوان کرد: تحقق این مهم نقش بسزایی در آبادانی شهر دارد. این مسئول عنوان کرد: زمینه های همکاری شهروندان با شهرداری می تواند در راستای ایجاد فروشگاه، فضای بازی، پارکینگ طبقاتی و دیگر عرصه های شهری صورت گیرد. قربانی بیان کرد: در صورتی که مالکان نسبت به موضوع همکاری با شهرداری در خصوص واگذاری زمین به این سازمان نظر مساعد داشته باشند، شهرداری نسبت به تملک زمین و یا تهاتر با آنها اقدام می کند. وی اظهارداشت: با توجه به گذشت مدت زمان کمی از آغاز سال جدید تاکنون بیش از چهار جلسه با مالکان زمین های مناسب با ارائه خدمات شهری به منظور جلب رضایت آنها برای همکاری با شهرداری مبنی بر واگذاری و یا تهاتر زمین های این مالکان تشکیل شده است. قربانی با اشاره به تحویل شهرک پردیسان به شهرداری کرج، گفت: این شهرک چندین سال است که به شهرداری تحویل شده است و شهرداری نیز بر اساس اولویت بندی نسبت به رفع مشکلات شهروندان این شهرک برنامه ریزی و اقدام می کند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود