8 مرداد 1391
شماره خبر: 9554

اتمام طرح مطالعاتی اجرای کلکتور شهرک پردیسان

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اتمام طرح مطالعاتی اجرای کلکتور شهرک پردیسان

سپیدار آنلاین: مدیر روابط عمومی منطقه 5 شهرداری کرج عنوان کرد: طرح مطالعاتی کلکتور شهرک پردیسان تا پایان سال جاری به اتمام می رسد.
محمدرضا قربانی در گفتگو با برنامه رادیویی " شهر من سلام " عنوان کرد: طرح مطالعاتی آب های سطحی و برداشت از سطح شهرک به منظور اجرای طرح کلکتور تا پایان امسال به اتمام می رسد و آغاز عملیات نصب کلکتور نیز از سال آینده اجرایی می شود. وی با اشاره به مشکلات آب های سطحی شهرک پردیسان با بیان اینکه، این مشکل به دو صورت بر این شهرک تحمیل می شود، عنوان کرد: در بارندگی آبهای خارج از شهرک نیز به واسطه عدم رعایت استاندرهای لازم در ساخت شهرک به داخل محوطه روان می شوند ضمن آنکه عدم تناسب در ساخت کوچه ها و معابر داخل شهرک بستری برای جمع آوری آب های سطحی به ویژه در ایام بارندگی است. این مسئول، توجه و حساسیت شهرداری منطقه در رفع مسائل و مشکلات شهروندان را یادآور شد و بیان کرد: شهرداری منطقه اهتمام ویژه در رفع بحران ها و معضلات شهری دارد که برای این مهم نیز برنامه ریزی های متعددی را در دستور کار دارد. قربانی، نصب کلکتور در شهرک پردیسان را از جمله اقدامات شهرداری منطقه به منظور رفع مسائل و مشکلات آبهای سطحی عنوان کرد و با بیان اینکه این طرح طی سال آینده به مرحله اجرا در می آید، گفت: زمان دقیق اجرای طرح بستگی به چگونگی برداشت از سطح شهرک دارد. وی خاطرنشان کرد: نصب کلکتور شهرک پردیسان پس از اتمام طرح مطالعاتی و تخصیص اعتبارات مصوب اجرایی می شود.
نصب کلکتور در منطقه بالادستی شهرک پردیسان
مدیر روابط عمومی منطقه 5 شهرداری کرج از نصب کلکتور در منطقه بالادستی شهرک پردیسان خبر داد و گفت: این مهم با هدف هدایت آب های سطحی و پیشگیری از روان شدن آن در محوطه داخلی شهرک پردیسان صورت می گیرد. قربانی اظهارداشت: در حال حاضر نیز پیمانکار اجرای طرح انتخاب شده است و طرح در دست مطالعه و برداشت از سطح محل اجرا توسط کارشناسان ذیربط است. وی عنوان کرد: این کلکتور از بلوار شهید چمران آغاز و تا مسیر خط متروی گلشهر ادامه می یابد.
اهتمام شهرداری منطقه 5 برای رفع مشکلات شهرک پردیسان
مدیر روابط عمومی منطقه 5 شهرداری کرج، اهتمام شهرداری این منطقه برای رفع مسائل و مشکلات شهرک پردیسان را یادآور شد و افزود: شهرداری طی چهارسال گذشته تا کنون اقدامات موثری در زمینه های خدمات شهری ازد جمله جمع آوری زباله و ارائه خدمات مربوط به حفظ و صیانت از فضای سبز را انجام داده است. قربانی با اشاره به تجهیز وسایل بازی اظهارداشت: در مجموع درخواست شهروندان ترمیم و بازسازی ست تندرستی و تجهیزات ورزشی و تفریحی فضای سبز شهرک پردیسان است که این مهم تا 15 روز آینده اجرایی می شود. وی عنوان کرد: اقدامات مربوط به فضای سبز این شهرک از جمله آبیاری فضای سبز و رسیدگی به آن طبق برنامه زمان بندی انجام می شود. قربانی در پاسخ به درخواست شهروندان مبنی بر احداث پارک و فضای سبز جدید در شهرک، عنوان کرد: با توجه به اینکه اراضی شهرک اشباع شده است، امکان احداث پارک و فضای سبز جدید در این شهرک از سوی شهرداری امکان پذیر نیست. وی تصریح کرد: در نظر گرفتن فضاها و سرانه های مختلف خدماتی، فرهنگی، تفریحی و فضای سبز در تعهد و مسئولیت شهرک ساز است که متاسفانه این موارد از سوی شهرک ساز پردیسان رعایت نشده است. قربانی خاطرنشان کرد: لکه گیری و آسفالت از دیگر برنامه های شهرداری منطقه 5 در شهرک پردیسان است که طبق برنامه ریزی های انجام شده در این شهرک انجام می گیرد. وی عنوان کرد: لکه گیری و روکش آسفالت خیابان شهید کتویی زاده نیز تا یک ماه آینده انجام می شود.
مدیر منطقه 5 شهرداری کرج، فراهم آوردن زمینه های حمل و نقل عمومی اعم از تاکسی و اتوبوس را از دیگر نیازهای ساکنان شهرک پردیسان ذکر و عنوان کرد: ساکنان می توانند با ارائه درخواست مبنی بر تقاضای ایجاد خطوط و مسیر تاکسيرانی و اتوبوسرانی به شهرداری نسبت به رفع این مشکل اقدام کنند.



منبع: پایگاه خبری مدیریت شهری کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود