3 شهریور 1392
شماره خبر: 65388

برپايي كميسيون ماده 100 موجب وحدت رويه در صدور آراء مي شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

برپايي كميسيون ماده 100 موجب وحدت رويه در صدور آراء مي شود


معاون معماري و شهرسازي شهرداري كرج عنوان كرد: برپايي جلسه با اعضاي كميسيون ماده 100 موجب وحدت رويه در صدور آراء مربوط به اين كميسيون مي شود.
احدالله احمدي پرگو در جلسه شوراي اداري با اشاره به برگزاري جلسه كميسيون ماده 100، عنوان كرد: از جمله مواردي كه مد نظر اعضاي كميسيون ماده 100 مي باشد، عدم پذيرش ارباب رجوع در جلسات رسيدگي كميسيون ماده 100 است. وي با اشاره به تغييرات ايجاد شده در فرم كميسيون ماده 100 بيان كرد: با اين تغيير در فرم، مالك مي تواند، دفاعيه خود را روي پرونده قرار دهد. اين مسئول باتاكيد بر ضرورت رسيدگي به پرونده ها عنوان كرد: در اين راستا نياز است، يك كارشناس مسئول در مناطق پرونده ها را بررسي و نظر دهد.
ضرورت تحقق عدالت در امور كميسيون
معاون معماري و شهرسازي شهرداري كرج در ادامه بر ضرورت تحقق عدالت در امور كميسيون ماده 100 تاكيد كرد و گفت: برنامه ريزي هاي صورت گرفته و رويه كنوني، موجب ايجاد تحول و تحقق عدالت مي شود. احمدي پرگو در ادامه با اشاره به طرح جامع كرج با بيان اينكه، اين طرح از سال 90 آغاز و امروز ابلاغ شده است، بيان كرد: بر اساس قانون بايد طي سه ماه پس از ابلاغ طرح، نسبت به تعيين حريم شهر اقدام شود. وي خاطرنشان كرد: در قالب طرح جامع، طرح هاي مطلوبي نيز براي اجرا در حاشيه شهر پيش

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود