11 اردیبهشت 1391
شماره خبر: 6663

رفع معضل ترافیک معابر منطقه 4 كرج در اولويت قرار دارد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 رفع معضل ترافیک معابر منطقه 4 كرج در اولويت قرار دارد

سپیدار آنلاین: سرپرست منطقه 4 شهرداری کرج از رفع معضل ترافیک معابر این منطقه خبر داد و گفت: این منطقه اهتمام ویژه ای برای رفع مشکلات موجود بر سر راه پروژه ها دارد.
عباس سعیدی کیا در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری مدیریت شهری کرج اظهار داشت: مهمترین مشکلات این منطقه وجود معضل ترافیکی به خصوص در بلوار ارم مهرشهر است که در این زمینه پل سوم خرداد احداث شد. وی افزود: در این پل از سمت مخالف به سمت کرج لاین مورد نیاز احداث نشده است که در این زمینه شهروندان باید از سمت اتوبان وارد پل سردخانه شوند و این مهم باعث ایجاد ترافیک سنگین شده است.
اجرای پروژه زیرگذر بلوار ولیعصر(عج) در منطقه 4
این مسئول عنوان کرد: به منظور رفع مشکل مذکور، پروژه زیرگذر بلوار ولیعصر(عج) در این منطقه اجرا می شود که هم اکنون قرارداد مربوط به این پروژه منعقد و عملیات اجرایی آغازشده است. سعیدی کیا ادامه داد: برای اجرای این پروژه یک میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است که امید می رود با رفع مشکلات مربوطه این پروژه هرچه سریعتر افتتاح و بهره برداری شود.
رفع مشکلات موجود در پروژه احداث ولیعصر
سرپرست منطقه 4 شهرداری کرج با اشاره به مشکلات موجود بر سر راه اجرای این پروژه یادآور شد: در مسیر اجرای پروژه مذکور ایستگاه تامین فشار گاز، برق مترو و ... وجود دارد که در صدد رفع مشکلات مربوطه هستیم. وی اظهار داشت: همچنین در حال حاضر پروژه حذف رفوژ لاین کندرو غربی بلوار ارم در حال اجرا است که به این پروژه 600 میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته و امید می رود که طی دو ماه آینده به اتمام می رسد.
اجرای پروژه اصلاح هندسی پل سردخانه
این مسئول همچنين از اجرای پروژه اصلاح هندسی پل سردخانه و راستگرد اتوبان خبر داد و اضافه کرد: برای اجرای این پروژه 500 میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود