18 اردیبهشت 1391
شماره خبر: 6835

روسای کمیسیونهای فرهنگی اجتماعی شهرداری های البرز گرد هم می آیند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

روسای کمیسیونهای فرهنگی اجتماعی شهرداری های البرز گرد هم می آیند

سپیدار آنلاین: هشتمین نشست معاونین فرهنگی شهرداری های استان البرز و دهمین جلسه مشورتی روسای کمیسیونهای فرهنگی شوراهای اسلامی مراکز شهرهای استان البرز به میزبانی شورا و شهرداری مشگین دشت برگزار می شود.
معاون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج در گفتگو با پایگاه خبری مدریت شهری کرج اظهار داشت: دهمین نشست مشترک روسای کمیسیونهای فرهنگی و اجتماعی و زیست شهری شورای اسلامی و معاونین فرهنگی اجتماعی شهرداری و شوراهای شهر استان البرز در تالار هگمتانه واقع در مشکین دشت بلوار دشت بهشت برگزارمی شود. حسین امیدیان افزود: در این نشست معاونین فرهنگی – اجتماعی ، اعضای شورا و معاونین شهرداری های 15 شهر استان البرز حضور دارند.
هماهنگی در اجرای برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان و شهروندان در دستور کار قرار می گیرد
وی با اشاره به محورهای برپایی این نشست گفت: با توجه به نزدیک شدن به اوقات فراغت دانش آموزان یکی از موضوعات مطرح در این نشست، هماهنگی در خصوص اجرای برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان و شهروندان می باشد که در این جلسه ابعاد مختلف آن تبیین می شود. این مسئول یکی دیگر از موضوعات قابل بحث در این نشست را ارائه پیش نویس شورای ورزش شهرداری های استان البرز عنوان كرذدو افزود: پیگیری چارت سازمانی معاونین فرهنگی شهرداری های استان البرز نیز در دستور کار این نشست قرار می گیرد. معاون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج اظهار داشت: بررسی و تبادل تجربیات در خصوص ایجاد تعامل با سازمان ها و نهادهای فرهنگی یکی از محورهای این نشست است. نشست مشترک روسای کمیسیون های فرهنگی اجتماعی شوراهای اسلامی و معاونین فرهنگی اجتماعی شهرداری های شهرهای کرج، هشتگرد و هشتگرد جدید، نظر آباد، تنکمان، کوهسار، طالقان، آسارا، محمدشهر، ماهدشت، مشگین دشت، گرمدره، اشتهارد، چهارباغ، کمالشهر فردا از ساعت 9 صبح لغایت 13 در تالار هگمتانه واقع در مشکین دشت برگزار می شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود