27 اردیبهشت 1391
شماره خبر: 7071

امکان افزایش 55 درصدی بودجه بخش عمران در ماهدشت وجود دارد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

امکان افزایش 55 درصدی بودجه بخش عمران در ماهدشت وجود دارد

شهردار جدید شهر ماهدشت با اشاره به تخصیص 40 درصد از اعتبار 9 میلیارد تومانی این شهر در سال جاری به بخش عمرانی گفت: انتظار می رود که بتوان این اعتبار را تا 55 درصد افزایش داد.
علیرضا قربانی در خصوص اعتبار شهرداری ماهدشت در سال جاری اظهار داشت: بودجه شهرداری ماهدشت در سال 91 حدود 9میلیارد و 200 میلیون تومان پیشبینی شده است که 60 درصد از این مبلغ صرف هزینههای جاری و اداری و 40 درصد مابقی نیز صرف امور عمرانی و شهری خواهد شد. قربانی افزود: با توجه به اینکه شهر ماهدشت پتانسلها و ظرفیتهای فراوانی را داراست و نیز با توجه به تجاربم طی سالهای مدیریتیام، انتظار میرود که بتوان اعتباری را که صرف بخش عمران میشود ارتقا داد و آن را به 55 درصد رساند.
پیشبینی جمعیت 100هزار نفری
شهردار ماهدشت در ادامه گفت: بر اساس آخرین سرشماری، جمعیت شهر ماهدشت در حدود 60هزار نفر است و با توجه به اینکه دوازده هزار واحد مسکن مهر نیز در این شهر ایجاد شده است به زودی ریزش جمعیتی قابل ملاحظهای را در منطقه خواهیم داشت. قربانی افزود: این شاخصها نشان دهنده آن است که در آینده نزدیک جمعیت شهر ماهدشت بالغ بر 100هزار نفر خواهد بود، در نتیجه این مسئله به ما یادآوری میکند که باید از هم اکنون برنامهریزیهای دقیق و عملیاتی خود را آغاز کنیم. جذب سرمایهگذاری برای ایجاد واحدهای تجاری، احداث امکانات تفریحی، فرهنگی و ورزشی برای شهر ماهدشت از جمله اقداماتی بود که شهردار جدید ماهدشت آن را جزو برنامهها اصلی مدیریت شهری این شهر برشمرد.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود