17 بهمن 1391
شماره خبر: 19925

ضرورت ایجاد نمایندگی شهرداری ماهدشت در پروژه مسکن مهر

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

ضرورت ایجاد نمایندگی شهرداری ماهدشت در پروژه مسکن مهر


سپیدارآنلاین: شهردار شهر ماهدشت کرج گفت: برای اجرایی کردن برنامه‏ های خدمات شهری شهرداری ماهدشت در پروژه مسکن مهر این شهر ایجاد نمایندگی شهرداری ضرورت دارد.
علیرضا قربانی به پیگیری طرح تأسیس نمایندگی شهرداری ماهدشت در مسکن مهر این شهر اشاره کرد و افزود: تأسیس نمایندگی در محدوده مسکن مهر ماهدشت می‏تواند اجرای کارهای خدماتی را بسیار آسان کند. قربانی با بیان اینکه اگر می‏خواهیم مسکن مهر به یک امتیاز برای شهر ماهدشت و همچنین استان البرز محسوب شود باید از همین امروز زیرساخت های لازم رابرای این مهم فراهم کنیم، افزود: در صدد هستیم که با پیگیری ‏ها در این زمینه بتوانیم این نمایندگی را در پروژه مسکن مهر ماهدشت راه ‏اندازی کنیم.
ایجاد امکانات در ماهدشت با رعایت تعادل صورت گرفته است
این مسئول در ادامه گفت: خوشبختانه در طی 10ماه گذشته توانسته‏ایم طرح ‏های نیمه‏ تمام و طرح ‏های تعریف شده جدید را در شهر به پایان برسانیم به طوری که تا به اکنون آمار کلی پروژه ‏های به اتمام رسیده در طی ماه ‏های یاد شده به 20 پروژه رسیده است. به گفته وی با توجه به اینکه در گستره شهری ماهدشت پراکندگی وجود دارد تلاش مجموعه شهرداری ماهدشت بر آن بوده است که تعادل را در ایجاد امکانات شهری در نقاط مختلف این شهر ایجاد کند. ایجاد پارک‏ های محل ه‏ای، اصلاح و ساماندهی خیابان‏ ها با هدف تسهیل عبور و مرور، تزریق امکانات به منطقه صنعتی ماهدشت و افزایش سرانه‏ های ورزشی و ایمنی شهرماهدشت از جمله امکاناتی بودند که به گفته قربانی در طی چند ماه گذشته عملیاتی شده ‏اند.






منبع:مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود