7 خرداد 1391
شماره خبر: 7374

زباله های شهری کرج در سه نوبت جمع آوری می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 زباله های شهری کرج در سه نوبت جمع آوری می شود

سپیدار آنلاین: مدیر هماهنگی و برنامه ریزی خدمات شهری شهرداری کرج عنوان کرد: زباله های شهری در کرج طی سه نوبت در شبانه روز جمع آوری می شود.
به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، حشمت الله عزیزی در گفتگو با برنامه رادیویی " درجستجوی فردا " با بیان اینکه، حجم زباله های تولید شده در سطح کرج طی شبانه روز بین هزار و 50 تا هزار و 100 تن است، گفت: جمع آوری این میزان زباله شهری با توجه به برنامه ریزی های انجام شده طی سه نوبت جمع آوری می شود. وی خاطر نشان کرد: این در حالیست که در برخی از شهرها زباله ها از درب منازل و معابر، یک روز در میان جمع آوری می شود. عزیزی، ساعت جمع آوری زباله در سطح شهر را ساعت 21 ذکر و عنوان کرد: این مهم در کل 12 منطقه تحت پوشش شهرداری کرج انجام می شود. وی عنوان کرد: خودرو های جمع آوری و حمل زباله از ساعت 21 شب تا پنج صبح اقدام به جمع آوری زباله از درب منازل و سطح معابر می کنند. این مسئول با اشاره به فعالیت، سه سکوی موقت حمل زباله در کرج، بیان کرد: زباله ها پس از جمع آوری توسط خودروهای مخصوص حمل زباله به حلقه دره منتقل می شوند. عزیزی، متوسط ریزش زباله در کرج را یادآور شد و با اشاره به برخی بی ملاحظه گی ها در خصوص عدم توجه شهروندان به رعایت نظافت شهری، گفت: با توجه به این موضوع، جمع آوری زباله از سطح شهر به صورت مستمر پیش و بعد از ظهر نیز انجام می شود. وی عنوان کرد: جمع آوری زباله از خیابان های پرتردد شهر در ساعات پیک ترافیک نیز از دیگر اقداماتی است که از سوی شهرداری و سازمان های ذیربط انجام می شود.
عدم رعایت نظافت شهری هزینه های دو چندان را به شهرداری تحمیل می کند
مدیر هماهنگی و برنامه ریزی خدمات شهری شهرداری کرج با تاکید بر مقوله فرهنگسازی در خصوص مشارکت شهروندان در امر نظافت و زیباسازی شهر، بیان کرد: عدم رعایت نظافت شهری از سوی شهروندان، هزینه های شهرداری را برای انجام این مهم دو چندان می کند. عزیزی با عنوان کردن اینکه، برای تمیز نگهداشتن شهر تنها به وظیفه شهرداری اکتفا نکنیم، تاکید کرد: در این خصوص نیاز به مشارکت شهروندان داریم. وی، نقش مردم در افزایش سطح نظافت و پاکیزگی شهر را یادآور شد و افزود: بی شک ساختن شهری آباد با معیار های استاندارد بدون مشارکت و حمایت های مردم امکان پذیر نیست.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود