10 خرداد 1391
شماره خبر: 7533

تعامل شورا و شهرداري عامل آرامش و توسعه شهر

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تعامل شورا و شهرداري عامل آرامش و توسعه شهر

سپیدار آنلاین: نماینده مردم کرج، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی با بيان اينكه تعامل شورا و شهرداري عامل آرامش و توسعه شهر است، گفت: بي شك اين مهم بسترهاي توسعه شهري را رقم خواهد زد.
عزیز اکبریان در مراسم تودیع و معارفه معاون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج که در سالن ابن سینا تالار شهیدان نژاد فلاح برگزار شد، با بیان این مطلب اظهار داشت: معاونت فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج در زمان آقای حسین امیدیان جایگاه اصلی اش را پیدا کرد. وی با بیان اینکه زحمات معاون سابق فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج، در شهر قابل تقدیر است افزود: زحمات فرهنگی این مدیر شهری به یادگار در كارنامه شهر باقی خواهد ماند.
شورا و شهرداری همکاری توأمانی با یکدیگر دارند
این نماینده اظهار داشت: انتخاب معاون جدید به سمت معاونت فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج انتخاب شایسته ای بوده است که در اینجا جا دارد از از حسن انتخاب شهردار كرج تشکر کنم. اکبریان افزود: فعالیتهای مجموعه مدیریت شهری كرج کار عمرانی توامان با امور فرهنگی است چرا که اداره کردن سازمان بزرگ شهرداری کاری بس دشوار است. وی افزود: تعامل شورا با شهرداری توانسته آرامشی را در مجموعه شهر بوجود آورد که امید مي رود با تلاش همه شاهد رسيدن به توسعه و شرايط مطلوب در شهر باشيم. نماینده مردم کرج، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه ما به این شهر تعلق داریم ،افزود: معاون جدید این بخش از معاونت شهرداری کرج از نمایندگان ولایتمدار و پرتلاشی بوده اکه در راستای وظایف خود گامهای موثری را برداشته اند و امید مي رود در این پست نیز بتوانند بیش از گذشته خدمتگزار شهروندان باشند. این مسئول در پايان با قدرداني از فعاليت هاي اميديان برای رضا حسینی آرزوی موفقیت کرد.



منبع: پایگاه خبری مدیریت شهری کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود