10 تیر 1391
شماره خبر: 8393

پارك هاي فراموش شده بازبيني و احيا شوند/ بازسازي 8 پارك محله اي در منطقه 2

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

سپیدار آنلاین: مدير منطقه 2 شهرداري كرج با توجه به اهميت فضاي سبز بر بازبيني و احياي پارك هاي فراموش شده تاكيد و از بازسازي هشت پارك محله اي در منطقه 2 كرج خبر داد.
ناصر خاكي توجه به اهميت فضاي سبز را در حفظ سلامت روحي شهروندان عنوان و ذكر كرد: مسئولان بايد در بازسازي هرچه بيشتر فضاهاي سبز كوشا باشند. اين مسئول در خصوص ايجاد فضاي سبز منطقه 2 شهر كرج عنوان كرد: اگر محدوديت زمين در اين منطقه وجود نداشت، شهرداري اين منطقه فضاي سبز بيشتري را در اختيار شهروندان قرار مي داد.
وي با توجه به اقدامات شهرداري منطقه 2 كرج در زمينه افزايش فضاي سبز در اين منطقه اظهار داشت: معابر و حاشيه هاي فضاي سبز مورد نياز در منطقه 2 شناسايي شده است.
مدير منطقه 2 شهرداري كرج،بلوار كاميون داران را از مهمترين قسمت هايي كه نيازمند فضاي سبز است، عنوان و ذكر كرد: شهرداري اين منطقه به صورت همه جانبه به منظور ايجاد معابر و حاشيه هاي فضاي سبز بلوار كاميونداران اقدام كرده است. خاكي همچنين از ايجاد حاشيه هاي فضاي سبزي و معابر در ميادين هفت تير و استاندارد خبر داد و افزود: ايجاد طرح هاي افزايش فضاي سبز نقش بسزايي در زيبايي و پاكيزگي هواي شهر دارد.
بازسازي 8 پارك محله اي در كرج
مدير منطقه 2 شهرداري كرج با تاكيد بر زيباسازي شهري و اهميت وجود پارك ها در شهر از بازسازي هشت پارك محله اي در منطقه 2 شهر كرج خبر داد. اين مسئول با اشاره به بازسازي پارك هاي ترك آباد، زينبيه و فرهنگيان عنوان كرد:‌ بازسازي باغ چوبي در فرهنگسراي كوثر نيز از ضروريات است. وي بر ايجاد فضاي طبيعي در پارك ها، از جمله خاكي بودن زمين و ايجاد چمن طبيعي در پارك تاكيد كرد و افزود: انسان در صورت تماس با آفريده هاي خدا به صورت مستقيم آرامش مي يابد. خاكي همچنين با توجه به طبيعت گرايي در شهر بر وجود نعمت هاي خدادادي به صورت مستقيم و بدون واسطه تاكيد كرد و گفت: زيبا سازي مصنوعي به صورت كف پوش پارك ها در روحيه افراد تاثير بسزايي ندارد و تلاش مي شود تا اين امر به صورت طبيعي اجرا شود.



منبع: پايگاه خبري مديريت شهري كرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود