27 تیر 1391
شماره خبر: 9050

جانمایی و کاشت 50 عدد فلاور باکس در محدوده استاندارد تا سه راه نهضت

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

جانمایی و کاشت 50 عدد فلاور باکس در محدوده استاندارد تا سه راه نهضت

سپیدار آنلاین: مدیر منطقه 2 شهرداری کرج از جانمایی و کاشت 50 عدد فلاور باکس در محدوده استاندارد تا سه راه نهضت خبرداد.
محمدرضا ناصر خاکی با اعلام این خبر افزود: اقدامات صورت گرفته در خصوص ایجاد فضای سبز به همت واحد فضای سبز منطقه و با نظارت و برنامه ریزی محمدرضا پورحیدری، مسئول این حوزه انجام شده است. وی، عملکرد واحد فضای سبز منطقه 2 شهرداری کرج را مثبت ارزیابی کرد و افزود: اداره فضای سبز منطقه در طول ماه گذشته اقدامات مطلوبی را در سطح منطقه به انجام رسانده است که جانمایی و کاشت 50عدد فلاور باکس بزرگ از میدان استاندارد تا سه راه نهضت از مهمترین این اقدامات می باشد. ناصرخاکی در تشریح اقدامات انجام شده توسط این واحد اداری طی 20 روز گذشته بیان کرد: کاشت نارون پیوندی در طول بلوار امامزاده حسن(ع) و انجام لوله کشی آب در خیابان ذکریا و لچکی میدان فاطمیه جهت آبیاری فضای سبز از جمله اقدامات صورت گرفته طی مدت زمان عنوان شده بوده است. مدیر منطقه 2 شهرداری کرج با اشاره به جانمایی ست لوازم تندرستی در بلوار زکریا عنوان کرد: اقدامات لازم برای نصب ست لوازم تندرستی در این بلوار انجام شده است. ناصرخاکی با تاکید بر احیای باغات و درختان معابر در بلوار ولایت (جاده محمدشهر) عنوان کرد: تحقق این مهم از اولویت هایی است که به طور ویژه در دستور کاری اداره فضای سبز منطقه قرار گرفته است. وی، کاشت درختچه های زینتی و رزکاری در میدان امام حسین، لچکی ورودی بلوار هفت تیر را یادآور شد و بیان کرد: حاشیه میدان استاندارد، بلوار چمران و میدان استاندارد نیز تحت پوشش کاشت درختچه های زینتی و رزکاری قرار گرفتند.
ناصرخاکی اظهارداشت: ایجاد تشتک، آبخور مناسب، علف زنی و کاشت گل های فصلی در پارکهای تاجیکستان و گل مریم نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته از طریق اداره فضای سبز منطقه 2 شهرداری کرج بوده است.
بازسازي 8 پارك محله اي در كرج
مدير منطقه 2 شهرداري كرج با تاكيد بر زيباسازي شهري و اهميت وجود پارك ها در شهر از بازسازي هشت پارك محله اي در منطقه 2 شهر كرج خبر داد. اين مسئول عنوان کرد: در راستای سیاست ها و برنامه های موجود مبنی بر توسعه و گسترش فضای سبز در سطح شهر، بازسازي پارك هاي منطقه در دستور کار قرار گرفت. ناصرخاکی عنوان کرد: در این راستا پارکهای محله ای ترك آباد، زينبيه و فرهنگيان تحت پوشش عملیات بهسازی و بازسازی قرار گرفت. وی اظهارداشت:‌ بازسازي باغ چوبي در فرهنگسراي كوثر نيز از ضرورياتی است که در دستور کار قرار دارد. این مسئول بر ايجاد فضاي طبيعي در پارك ها، از جمله خاكي بودن زمين و ايجاد چمن طبيعي در پارك تاكيد كرد و افزود: انسان در صورت تماس با آفريده هاي خدا به صورت مستقيم آرامش مي يابد. خاكي همچنين با توجه به طبيعت گرايي در شهر بر وجود نعمت هاي خدادادي به صورت مستقيم و بدون واسطه تاكيد كرد و گفت: زيبا سازي مصنوعي به صورت كف پوش پارك ها در روحيه افراد تاثير بسزايي ندارد و تلاش مي شود تا اين امر به صورت طبيعي اجرا شود.



منبع: پایگاه خبری مدیریت شهری کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود