10 تیر 1391
شماره خبر: 8416

بلوار خلج آباد با بیش از هزارتن آسفالت روکش شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

بلوار خلج آباد با بیش از هزارتن آسفالت روکش شد

سپیدار آنلاین: مدیر منطقه 11 شهرداری کرج خبر داد: با اهتمام مسئولان عمرانی منطقه بلوار خلج آباد با هزار و 200 تن آسفالت روکش شد.
سعید حسنی با اعلام این خبر افزود: عملیات اجرایی این پروژه عمرانی از ششم تیرماه جاری آغاز شد. وی مدت زمان اجرای این پروژه عمرانی را یکماه ذکر کرد و گفت: پروژه عمرانی بلور خلج آباد بر اساس برنامه ریزی های زمانبندی تا بیست و نهم تیرماه جاری به پایان می رسد. این مسئول مسیر بلوار خلج آباد را از مسیر میدان حافظ تا پل کلاک عنوان کرد و افزود: مسیر چهار کیلومتری بلوار خلج آباد در دو لاین رفت و برگشت و با هزار و 200 تن آسفالت روکش شد. حسنی بیان کرد: بلوار خلج آباد بعد از انجام زیرسازی های لازم تحت پوشش آخرین مرحله روکش قرار گرفت. مدیر منطقه 11 شهردار کرج اظهارداشت: اعتبارات لازم برای اجرای روکش آسفالت بلوار خلج آباد از محل اعتبارات اداره عمران شهرداری مرکز تامین شده است. حسنی با اشاره به وجود جاده های ترانزیت و پر اهمیت در منطقه از جمله، جاده مخصوص و اتوبان تهران – کرج گفت: بلوار شهید مدرس و یا بلوار خلج آباد از دیگر مسیرهای ترددی مهم این منطقه می باشد که از ظرفیت و پتانسیل منطقه نیز محسوب می شود. وی با اشاره به تردد و حجم بالای عبور و مرور از این شریانهای مواصلاتی افزود: با ظرفیت سازی بهینه ویژه در این منطقه می توان فعالیت های عمرانی، خدماتی، فرهنگی و تبلیغی مطلوب و کاربردی را در سطح منطقه اجرا کرد. این مسئول با بیان اینکه بلوار خلج آباد شریان اصلی جاده تهران - شمال است، عنوان کرد: تمامی اقشار همچنین شهروندان از نقاط مختلف کشور برای استفاده از فضای گردشگری جاده چالوس از این محورها تردد می کنند که این خود از مولفه های مثبت در توسعه عمرانی منطقه در زمینه های مختلف است. مدیر منطقه 11 شهرداری کرج با یادآوری اجرای طرح ساماندهی بلوار خلج آباد با محوریت اجرای عملیات زیرساختی در این بلوار عنوان کرد: اقدامات اجرایی، عمرانی و زیرساختی صورت گرفته در بلوار خلج آباد به لحاظ واقع شدن این بلوار در پرتردد ترین مسیر کرج از جمله بهترین و کارآمدترین فعالیت های عمرانی مجموعه مدیریت شهری کرج است. حسنی با اشاره به بهسازی و مرمت بلوار خلج آباد به واقع شدن این بلوار در مسیر جاده چالوس اشاره کرد و اظهارداشت: کاهش مسائل و معضلات ترافیکی از اهداف مهم در اجرای طرح بازسازی بلوار خلج آباد است. مدیر منطقه 11 شهرداری کرج با بیان اینکه، روزانه 10 هزار نفر از هموطنان ساکن در تهران، کرج و سایر شهرها برای قرار گرفتن در مسیر چالوس از این معبر استفاده می کنند، عنوان کرد: فراهم آوردن زمینه های تردد آسان و ایمن از مهمترین اهداف مجموعه مدیریت شهری کرج برای بازسازی و زیبا سازی بلوار خلج آباد می باشد.
حسنی، رسیدگی و بازسازی معابر شهری را از جمله عوامل ارتقاء کیفی ساختار شهری خواند و بیان کرد:طرح اجرای اقدامات زیربنایی بلوار خلج آباد شامل ایجاد آسفالت، جدول گذاری و همسطح سازی پیاده رو ها می باشد.



منبع: پایگاه خبری مدیریت شهری کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود