11 تیر 1391
شماره خبر: 8433

ضرورت سياستگذاري براي مطالعات حمل و نقل و ترافیک در كرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

ضرورت سياستگذاري براي مطالعات حمل و نقل و ترافیک در كرج

سپیدار آنلاین: مدیر مطالعات و بررسی های ترافیک شهری معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج، با اشاره به تدوین چارت جدید سازمانی عنوان کرد: با توجه به این چارت، سیاستگذاری ، برنامه ریزی برای اجرای طراح های ترافیکی به این مدیریت سپرده شد.
حبیب اله رزاقی افزود: از دیگر موارد پیش بینی شده برای این حوزه ارائه طرح هایی جهت بهبود آمد و شد، همچنین برنامه ریزی برای بهبود حمل ونقل همگانی است. این مسئول در خصوص اولویت های پیش روي این حوزه بیان کرد: در این حوزه بطور تخصصی انجام مطالعات، پژوهش های مرتبط ، نظارت بر تهیه طرح های بالا دست و فرودست انجام می شود ضمن آنکه تهیه طرح های موضعی و موضوعی در زمینه حمل و نقل و ترافیک از طریق مشاوران ذیصلاح نیز در این مدیریت انجام می شود.
جدیت برای سرانجام رساندن مطالعات حمل و نقل و ترافیک
مدیر مطالعات و بررسی های ترافیک شهری معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج در خصوص برنامه های پیش رو این حوزه افزود: جدیت برای سرانجام رساندن مطالعات حمل و نقل و ترافیک از اولویت های مهم این مجموعه است. رزاقی با اشاره به سرانجام رساندن مطالعات حمل و نقل و ترافیک و تصویب در مراجع ذیصلاح در این حوزه اظهارداشت: برنامه ریزی لازم در موارد مرتبط با ITS، سیستم هوشمند حمل و نقل از دیگر مواردی است که در مدیریت مطالعات و بررسی های ترافیک شهری معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج دنبال می شود. وی، انجام مطالعات موضعی و موضوعی در زمینه حمل ونقل و ترافیک را مهم ارزیابی کرد و افزود: انجام این مهم نیز از سیاست های این بخش است. این مسئول، شناسایی گره های ترافیکی و برنامه ریزی جهت کاهش معضلات ترافیکی با همکاری مناطق شهرداری کرج را به عنوان یکی از مهمترین مولفه ها و اولویت های معاونت حمل و نقل ترافیک خواند و افزود: تحقق این مهم در دستور برنامه های معاونت است. رزاقی افزود: تدوین برنامه آموزش ترافیک شهروندی نیز با همکاری حوزه های مرتبط از طریق این معاونت پیگیری می شود.



منبع: پایگاه خبری مدیریت شهری کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود