12 تیر 1391
شماره خبر: 8489

سمینار بهینه سازی مصرف سوخت در كرج برگزار مي شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

سمینار بهینه سازی مصرف سوخت در كرج برگزار مي شود

سپیدار آنلاین: معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج از برگزاری سمینار بهینه سازی مصرف سوخت در تاریخ 24 تیر ماه جاری خبر داد.
غلامرضا بیدا خویدی با تاکید بر رعایت مبحث 19 مقررات ملی برگزاری این سمینار را امری ضروری دانست. این مسئول هدف از برگزاری این سمینار را آموزش لازم به شهروندان در زمینه بهینه سازی مصرف سوخت دانست که به سود آینده کشور و نسل جدید می باشد. وی ادامه داد: در این سمینار از حضور کارشناسان سازمان بهینه سازی مصرف سوخت کشور، اساتید دانشگاه، کارشناسان شرکت گاز استفاده می شود. بیدا خویدی افزود: همچنین شرکت های سازنده پنجره ها و عایق های حرارتی نیز در سمینار بهینه سازی مصرف سوخت شرکت خواهند کرد.
درست مصرف کنیم
معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج بر رساندن مصرف انرژی به حداقل ممکن تاکید کرد و گفت: درست مصرف کردن سوخت در ایران باید فرهنگ سازی شود. این مسئول با توجه به کمبود سوخت و گرانی ذخایر گازی و نفتی، همچنین مصرف بالای سوخت در ایران رعایت عایق بندی در ساختمان ها را امری ضروری دانست. وی محل برگزاري سمینار را باشگاه میلاد اعلام کرد و افزود: شهروندان به منظور آشناييي و گسترش فرهنگ مصرف سوخت ميتواند در سمينار فوق شرکت کنند.



منبع: پایگاه خبری مدیریت شهری کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود