12 تیر 1391
شماره خبر: 8495

امور شهری با تجمیع اعتقادات مدیریتی در مدار موفقیت قرار می گیرد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

امور شهری با تجمیع اعتقادات مدیریتی در مدار موفقیت قرار می گیرد

سپیدار آنلاین: رئیس شورای اسلامی شهر کرج عنوان کرد: امور شهری با تجمیع افکار و عقاید مدیریتی در مدار موفقیت و پیشرفت قرار می گیرد.
محمود دادگو با بیان این مطلب افزود: جاری شدن این رویکرد در ساختارهای مدیریتی مسیر را برای اجرای مسائل و امورات مختلف مدیریت شهری هموار می سازد. وی با مطرح کردن موضوع مدیریت واحد شهری عنوان کرد: مدیریت واحد شهری اصطلاح و فرایندی است که به ویژه در سال های اخير مورد توجه قرار گرفته است.
مديريت واحد شهري از اسراف و سردرگمي جلوگيري مي كند
دادگو با بیان اینکه، تحقق مدیریت واحد شهری به طور مطلوبی موجب تجمیع اعتقادات مدیریتی می شود، عنوان کرد: هدف اصلي درخصوص مديريت واحد شهري ايجاد هماهنگي در فعاليت هاي اجرايي و شهري مابين نهادهاي اجرايي و جلوگيري از دوباره کاري، اسراف، سردرگمي است. وی در خصوص شکل گیری این نوع مدیریت در کلانشهر کرج، اظهارداشت: استان تازه تأسیس البرز به مرکزیت کلانشهر کرج برای رسیدن به اهداف مشخص شده نیازمند تعامل و اتحاد مدیریتی است. دادگو در تعریفی از شهر عنوان کرد: شهر به مثابه سیستم یکپارچه ای است و بر این اساس نیز باید مدیریت آن یکپارچه باشد. وی با بیان اینکه، شهرها دارای هویت واحد و یکپارچه هستند گفت: مدیریت واحد باعث یکپارچگی و انسجام مدیریت در شهر می شود و مدیریت واحد،صرفه جویی در هزینه های شهری را به دنبال دارد. دادگو از دیگر فواید مدیریت واحد شهری را حذف موازی کاری و کاهش تعداد دستگاه های مسئول دانست و افزود: تحقق این رویکرد در سیستم مدیریتی نه تنها به پیشبرد مدیریت یکپارچه شهری کمک می کند، بلکه دامنه ناهماهنگی را نیز کاهش می دهد.
کارها برای مردم انجام شود
رئیس شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر اینکه، کارها و اقدامات تنها برای مردم انجام شود، اظهارداشت: اگر اهداف کار برای مردم باشد ارزشمند است. دادگو تاکید کرد: انجام کارهایی که با هدف تامین نیازهای شهروندی انجام می شود باید مبنا و اساس کارشناسی داشته باشد، گفت: همکاری و تعامل همه ادارات شرط اصلی برای رسیدن به هدف تعریف شده شهری است. وي بامطرح کردن این موضوع که، اگر اعتقاد به کار شورایی نباشد کاري پیش نمی رود، افزود: بی شک در یک جمع نظرات و اعتقادات یکی نیست و اختلاف سلیقه جزء نظارت گروهی است. وی تاکید کرد: اعتقاد به کار جمعی و مشورتی این اختلاف سلیقه ها را از بین می برد و با تعریف هدف واحد به اجرای امور جهتی مثبت و معنا دار می دهد.



منبع: پایگاه خبری مدیریت شهری کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود