17 تیر 1391
شماره خبر: 8602

استفاده از اسامی شهدا در طرح‌های عمرانی کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

استفاده از اسامی شهدا در طرح‌های عمرانی کرج

سخنگوی شهرداری کرج گفت: بر اساس تمهیدات اندیشیده شده از این پس برای نامگذاری معابر اصلی و فرعی و به طور کلی طرح‌های عمرانی بیش از گذشته از نام مطهر شهدای اسلام و انقلاب استفاده خواهیم کرد.
علیرضا پیغمبردوست اظهار داشت: انقلاب اسلامی که امروز تحت شدیدترین هجمه‌ها و تهدیدهای دشمنان اسلام و انقلاب قرار دارد، با خون هزاران شهید گلگون کفن و ایثار و فداکاری شهدا و جانبازان بسیاری محقق شده است. وی تصریح کرد:‌ اگر امروز شاهد سربلندی ایران اسلامی در جهان هستیم، این امر مرهون تلاش و ایثار جوانانی است که به ندای رهبری و ولی امر خود لبیک گفته و تا پای جان برای تحقق آرمان‌های اسلام و انقلاب تلاش کردند. سخنگوی شهرداری کرج با اشاره به اجرای ده‌ها طرح عمرانی در مرکز استان البرز اعلام کرد: برای پاسداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران و ادای دین خود به این بزرگواران، طرحی در دست اجرا داریم که از این پس برای برای نامگذاری معابر اصلی و فرعی و به طور کلی طرح‌های عمرانی بیش از گذشته از نام مطهر شهدای اسلام و انقلاب استفاده خواهیم کرد.
بهره‌برداری تقاطع غیر همسطح بلوار جمهوری در اعیاد شعبانیه
پیغمبردوست ادامه داد: به عنوان نمونه در هفته آینده یکی از طرح‌های عمرانی مهم شهرداری یعنی احداث تقاطع غیر همسطح در بلوار جمهوری به بهره‌برداری می‌رسد. وی تصریح کرد: این طرح عمرانی در اعیاد شعبانیه و یک ماه زودتر به بهره‌برداری خواهد رسید که اجرای آن در این مدت یکی از مهمترین دستاوردهای شهرداری کرج به شمار می‌آید. سخنگوی شهرداری کرج خاطر نشان کرد: با اتمام این پروژه مهم که در راستای احداث بزرگراه شمالی – جنوبی مرکز استان البرز انجام شد، شاهد خدمت‌رسانی بسیار خوبی به مردم خواهیم بود.
تقاطع غیر همسطح بلوار جمهوری به نام شهدای روحانی نامگذاری خواهد شد
پیغمبردوست ادامه داد: با توجه به طرح استفاده بیشتر از اسامی متبرک شهدا، تقاطع غیر همسطح بلوار جمهوری به نام شهدای روحانی مزین خواهد شد. وی در پایان گفت: امیدواریم این اقدام گامی هر چند کوچک در راستای حفظ یاد و خاطره شهدای بزرگ اسلام و انقلاب محسوب گردد.




منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود