21 تیر 1391
شماره خبر: 8782

شور و شعف بی نظیر شهروندان در افتتاح پل/ ثبت شیرینی لحظات در دوربین عکاسان

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

شور و شعف بی نظیر شهروندان در افتتاح پل/ ثبت شیرینی لحظات در دوربین عکاسان

سپیدار آنلاین: در حالی پل شهدای روحانی، افتتاح و بهره برداری شد که شهروندان حضوری بی سابقه داشتند و از مسئولان شهری به صورت ویژه تشکر و قدردانی کردند.
پل شهدای روحانی بزرگ ترین تقاطع غیرهمسطح استان البرز با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهری در محل خیابان مطهری کرج افتتاح و بهره برداری شد. شهروندان از ساعاتی قبل از افتتاح رسمی پل در جایگاه ویژه سخنرانی حضور داشتند و از افتتاح و بهره برداری این پل ابراز رضایت می کردند.
شهروندان ساعتها زودتر در محل افتتاح پل حاضر شدند
به دلیل تجمع شهروندان در اطراف محل افتتاح این پروژه، ترافیک نیمه سنگینی در محدوده پل به وجود آمده بود و تردد خودروها به سختی انجام می شد اما با همکاری و تلاش نیروهای پلیس راهور در مدت زمان کوتاهی این ترافیک کنترل و رفع شد. شور و شوق جوانان و نوجوانان در زمان افتتاح این پل و نورافشانی های مختلف، توجه هر فردی را جلب می کرد که این نشان دهنده استقبال شهروندان به خصوص جوانان از ارائه خدمات مطلوب از سوی شهرداری است.
تشکر از کارگران/ درد و دل شهروندان با مسئولان در پیاده روی روی پل
در پایان سخنرانی ها، مسئولان از کارگرانی که تلاشهای شبانه روزی را برای هرچه زودتر به اتمام رسیدن این پل داشتند، با اهدای هدایا و لوح تقدیر تجلیل و قدردانی کردند. پس از افتتاح پل، پیاده روی مسئولان بر روی پل نظر شهروندان را جلب کرد و فرصت مناسبی ایجاد شد که مردم با مسولان حرف بزنند و درد و دل های خود را اعلام کنند.
عکس یادگاری کارگران با شهردار/ ثبت شیرینی لحظات در دوربین عکاسان
گرفتن عکس یادگاری کارگران زحمتکش در احداث این پل با اتمام مسیر و در انتهای پل از صحنه هایی بود که نظر تمامی عکاسان و خبرنگاران را جلب کرد و هیچ عکاسی این صحنه را از دست نداد و در دوربین تمام عکاسان ثبت و ماندگار شد. همچنین خبرنگاران نیز در قسمتی از پل که علائم ترافیکی به صورت خط کشی های مختلف مشاهده می شد، با شهردار و دیگر مسئولان عکس یادگاری انداختند.
شور و شعف شهروندان/ مسئولان تشکر تشکر
در مراسم افتتاح و بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح شهدای روحانی حضور رسانه ها به قدری زیاد بود که فضای پیش بینی شده برای جایگاه ویژه خبرنگاران در چند دقیقه پر شد و مابقی خبرنگاران در اطراف جایگاه ایستادند، همچنین تعداد زیاد عکاسان خبری و فیلمبرداران رسانه های تصویری به حدی بود که مانع از تصویربرداری صحیح می شد. پس از افتتاح این پروژه، خودروهایی که برای اولین بار و در آغازین دقایق افتتاح پل از این تقاطع عبور کردند، شور و شعف خود را با به صدا درآوردن بوق ماشینها و سر دادن شعارهایی نظیر "مسئول سازندگی تشکر تشکر" نشان دادند.
افتتاح پل با 20 قیچی!
طی چند ماه گذشته بخش خبری 20:30 نیز در افتتاح پل بصیرت که اولین تقاطع غیرهمسطح کرج بود، از نبود قیچی برای برش ربان افتتاح پل انتقاد کرد که این حاشیه باعث شد تا امروز بیش از 20 قیچی برای برش رمان به مسئولان ارائه شود! در واقع در افتتاح این پل، مسئولان زیادی همزمان با در دست داشتن قیچیهای مختلف ربان را برش دادند که این نیز سوژه خوبی برای عکاسان و خبرنگاران بود.
مسئولان و خبرنگاران خواستار همکاری پردیس کشاورزی در اجرای تونل مهرویلا شدند
حلاوت و شیرینی افتتاح پل به گونه ای بود که نماینده مجلس، استاندار، اصحاب رسانه و تمامی مسئولان خواستار همکاری پردیس کشاورزی برای اجرای تونل مهرویلا شدند تا در آینده ای نزدیک شاهد افتتاح پل دیگری باشند.



منبع: پایگاه خبری مدیریت شهری کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود