24 تیر 1391
شماره خبر: 8877

اختصاص 6 ميليارد تومان به تقاطع بلوار دانش آموز/ بازسازی مساجد در منطقه 9 شهرداری کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اختصاص 6 ميليارد تومان به تقاطع بلوار دانش آموز/ بازسازی مساجد در منطقه 9 شهرداری کرج

سپیدار آنلاین: معاون فني و عمرانی منطقه 9 شهرداری کرج بودجه تخصیص یافته به این پروژه طی سال جاری را شش میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: پروژه تقاطع غیر همسطح بلوار دانش آموز در سال آینده نيز نیازمند بودجه است.
مهرداد حقیقی بودجه تخصیص یافته به این پروژه طی سال جاری را شش میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: پروژه تقاطع غیر همسطح بلوار دانش آموز در سال آینده هم نیازمند بودجه است. وی همچنین بودجه اختصاص یافته پروژه تقاطع غیر همسطح بلوار دانش آموز در سال گذشته را سه میلیارد و 365 میلیون تومان عنوان کرد.
این مسئول عنوان کرد: در حال حاضر این پروژه تحت نظارت شهرداری مرکز در حال انجام است.
بازسازی مساجد در منطقه 9 شهرداری کرج
معاون عمرانی منطقه 9 شهرداری کرج در ادامه از بازسازی مساجد در منطقه 9 شهرداری کرج خبر داد. حقیقی با بیان اینکه جلساتی برگزار و بر اساس نیازها بودجه ای برای بازسازی مساجد برآورد می شود، افزود: براساس تصميمات اتخاذ شده به هر مسجد 100 میلیون تومان بودجه اختصاص یافته است. این مسئول با توجه به اینکه مساجد در شهر به عنوان یکی از منابع ترویج دین به شمار می رود، اهمیت به مساجد را از ضروریات دانست. وی بودجه تخصيص يافته به بهسازی مساجد در سال گذشته را 120 میلیون تومان عنوان و ذکر کرد: باز سازی مساجد نسبت به سال گذشته از کار کمتری برخوردار بود.



منبع: پایگاه خبری مدیریت شهری کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود