25 تیر 1391
شماره خبر: 8899

115 مورد عملیات اطفای حریق انجام شد/نجات جان 43 شهروند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

115 مورد عملیات اطفای حریق انجام شد/نجات جان 43 شهروند

سپیدار آنلاین: مدير روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري كرج از اطفاي 115 مورد عمليات حريق طي 168 ساعت گذشته خبر داد.
علي اسكندري با اعلام اين خبر گفت: اين عمليات ها شامل: مسکونی، تجاری، خودرو، علفزار، ضایعات46 مورد، عملیات نجات و امداد شامل : محبوس شدن افراد در کابین آسانسور، برخورد خودرو و محبوس شدن سرنشینان، سقوط در چاه و 29 مورد احتیاط از حریق و حوادث مي باشد كه توسط پرسنل اين سازمان پوشش داده شد. وي با اشاره به نيروهاي اعزام شده به اين عمليات ها بيان كرد: براي پوشش اين تعداد عمليات 527 نفر نیرو به همراه 212 دستگاه خودروی سبک و سنگین در مدت زمان 137 ساعت حضور داشتند. اين مسئول عنوان كرد: با انجام اين ماموريت 43 نفر از از شهروندان از مرگ حتمي نجات يافته و پنج مجروح جهت مداوا به عوامل اورژانس تحويل داده شدند ضمن اينكه متاسفانه دو نفر از شهروندان نيز در اين سوانح جان خود را از دست دادند.
برخورد شدید یكدستگاه مینی بوس با عابرین پیاده
وي در بخش ديگري با اشاره به برخورد شدید یكدستگاه مینی بوس با عابرین پیاده مقارن ساعت 00:18 بامداد امروز گفت: بامداد روز جاري یک مورد تصادف به آدرس: عظیمیه ، حدفاصل میدان اسبی و بهارستان گزارش شد، که بلافاصله نیروهای نجات ایستگاه 12 به محل مورد نظر اعزام و مشاده شد در اثر فقدان توانایی در کنترل وسلیه نقلیه ، یکدستگاه مینی بوس با هشت دستگاه خودروی پارک شده و چهار نفر عابر(سه خانم و يك آقا) برخورد كرده است. اسكندري بيان كرد:در اين زمينه نیروها با ایمن نمودن محل حادثه به سرعت نسبت به انتقال مجروحان به اورژانس اقدام و پس از شستشوی سوخت جاری و تنظیم صورت جلسه به ایستگاه مربوطه مراجعت كردند.



منبع: پايگاه خبري مديريت شهري كرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود