26 تیر 1391
شماره خبر: 9006

جمع آوری صنوف مزاحم با گفتگوی مسالمت آمیز

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

جمع آوری صنوف مزاحم با گفتگوی مسالمت آمیز

سپیدار آنلاین: طی بازدید میدانی صورت گرفته از سطح منطقه 11 شهرداری کرج، صنوف مزاحم از طریق انجام گفتگوی مسالمت آمیز و توجیهی مسئولان منطقه جمع آوری شدند.
طی بازدید يك ساعته معاون خدمات شهری منطقه 11 شهرداری کرج، علی فتحی از سطح منطقه، مسائل ومشکلات منطقه از طریق این مسئول رصد شد. امور مختلف شهری از جمله، فضای سبز نحوه اجرای طرح های عمرانی وضعیت معابر و خیابان های سطح منطقه مورد بازدید معاون خدمات شهر و مسئولان اجرایی منطقه قرار گرفت. از جمله مسائلی که در این بازدید مورد توجه مسئولان قرار گرفت جمع آوری نخاله های ساختمانی در راستای اعمال ماده 110 قانون شهرداری ها، تخلیه سطل های مکانیزه و پاکسازی زمین های خالی همچنین جمع آوری صنوف مزاحم بود. علی فتحی در این بازدید با یادآوری اجرای طرح ضربتی جمع آوری صنوف مزاحم با تجهیز و تقویت نیروی انسانی اظهارداشت: این مهم با هدف ساماندهی مشاغل و جلوگیری از توسعه و گسترش مشاغل مزاحم انجام شد. معاون عمران و خدمات شهری منطقه 11 شهرداری كرج اظهار داشت: از نظر برنامه ریزان شهری آن دسته مشاغلی كه ایجاد مزاحمت در حیات شهر و شهروندان می كنند مشمول مشاغل مزاحم می شوند و ساماندهی آنها نیز از اولویتهای مهم شهرداری است.
تشویق کارگران اجرای پروژه های عمرانی
معاون عمران و خدمات شهری منطقه 11 شهرداری كرج با تاکید بر ایجاد انگیزه و ترغیب کارگران اجرای پروژه های مختلف شهری بیان کرد: این مهم در اجرای برنامه های شهرداری منطقه 11 لحاظ شده است. فتحی ادامه داد: این مهم نقش بسزایی در اجرای کیفی و کمی پروژ های سطح منطقه ایفا می کند. در این بازدید فتحی به مسئولین ذیربط و کارگرانی که در سطح منطقه به صورت شبانه روزی انجام وظیفه می کنند وعده داد: در صورت اجرای کامل طرح های مختلف عمرانی اشاره شده تا روز سه شنبه هفته جاری، کارگران مورد تشویق شهرداری منطقه قرار گیرند.



منبع: پایگاه خبری مدیریت شهری کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود