29 تیر 1391
شماره خبر: 9157

اصلاح هندسی میدان آزادگان ماهدشت مشکل تصادفات را در این محدوده برطرف می‌کند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اصلاح هندسی میدان آزادگان ماهدشت مشکل تصادفات را در این محدوده برطرف می‌کند

سپیدار آنلاین: شهردار شهر ماهدشت کرج گفت: پروژه اصلاح هندسی میدان آزادگان و بلوار امام خمینی(ره) این شهر، بروز تصادفات در این محدوده را برطرف می‌کند.
علیرضا قربانی افزود: بلوار امام خمینی(ره) ماهدشت که به میدان آزادگان این شهر منتهی می‌شود جزو یکی از مسیرهای اصلی و پرتردد شهر ماهدشت است که به علت تردد زیاد خودرو ، در طی روز شاهد بار ترافیکی سنگینی در این قسمت از شهر هستیم. قربانی ادامه داد: در این میان به علت عدم رعایت اصول فنی که متأسفانه در ابتدای ساخت این مسیر رعایت نشده، وجود تصادفات و خطر جانی شهروندان محرز است.
اصلاح هندسی، امری الزامی است
علیرضا قربانی در بخش دیگری از این گفتگو عنوان کرد: شهرداری ماهدشت با توجه به موارد ذکر شده نیاز به اجرای اصلاح هندسی در این مسیر را الزامی دانست و با تصویب طرح کارشناسی شده و موافقت مسئولین ذیربط، هم اکنون این پروژه در مسیری به طول 400 متر و مساحت 3 هزار و200 مترمربع در حال اجرا است. به گفته شهردار ماهدشت طرح تعریض بلوار امام خمینی (ره)، ایجاد فضای سبز، اجرای کفپوش بتنی، ترمیم و بازسازی المان‌ موجود، ایجاد آبنما، اجرای عملیات پیاده‌روسازی از جمله اقداماتی است که برای تکمیل پروژه اصلاح هندسی میدان آزادگان و بلوار امام خمینی(ره) ماهدشت کرج در نظر گرفته شده است. شهر ماهدشت با جمعیتی بیش از 60 هزار نفر در جنوب کلانشهر کرج واقع شده است.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود