1 مرداد 1391
شماره خبر: 9226

كرج امسال میزبان نمایشگاه بین المللی گل و گیاه است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

كرج امسال میزبان نمایشگاه بین المللی گل و گیاه است

سپیدار آنلاین: مدیرعامل سازمان پاركها و فضای سبز شهرداری كرج گفت : برای نخستین بار كرج شهریورماه امسال میزبان نمایشگاه بین المللی گل و گیاه است.
'عباس زارع' اظهار داشت: طبق برنامه ریزی انجام شده، اولین دوره نمایشگاه بین المللی گل و گیاه كرج از 12 تا 26 شهریورماه سال جاری در باغ گلهای پارك شهید چمران واقع در میدان امام حسین(ع) برگزار می شود. وی افزود: در این نمایشگاه تولیدكنندگان گل و گیاه از استانهای مختلف ایران و كشورهای جهان، شركتهای تامین كنندگان ادوات و نهاده های باغبانی، شركتهای فعال در امر محوطه سازی، تشكلها و كانونها و مراكز علمی تحقیقاتی مختلف حضور دارند. این مسئول عنوان كرد: نمایشگاه مذكور دارای حدود چهار هزار مترمربع فضای سرپوشیده و پنج هكتار فضای سبز روباز خواهد بود. زارع ادامه داد: همچنین در حاشیه برپایی این نمایشگاه بازارچه عرضه مستقیم گل و گیاه و نهاده های باغبانی دایر می شود.
مدیرعامل سازمان پاركها و فضای سبز شهرداری كرج یادآور شد: در این زمینه از تمامی تولیدكنندگان و تامین كنندگان گل و گیاه و نهاده ها و ادوات باغبانی دعوت می شود كه برای شركت در نمایشگاه به دبیرخانه مربوطه در سازمان واحد روابط عمومی مراجعه كنند و یا با شماره تلفن 32541100 تماس بگیرند. وی اعلام كرد: در این نمایشگاه به دنبال این هستیم كه به نوعی نقش كرج و دیرینه این شهر در زمینه تولید نهال و گل و گیاه كه در سطح كشور برجسته بوده، مجددا احیا شود و جاذبه هایی برای گسترش امر تولید و تامین گل و گیاه به وجود آید كه این صنعت در شهر و استان گسترش یابد. این مسئول گفت: در نمایشگاه مذكور شهرداری و سازمان پاركها برای افزایش مشاركت تمامی مراجع و ارگانهای ذیربط آمادگی خود را اعلام می دارد. زارع از برگزاری برنامه های شاد و جنگهای شادی ویژه كودكان و نوجوانان در این نمایشگاه خبر داد و اظهار داشت: طبق برنامه ریزی قرار است كه در بخش جنبی این نمایشگاه، كارگاه های آموزشی به صورت فستیوال برای شهروندان علاقمند برگزار شود همچنین در این بخش كارگاه های تخصصی نیز برای محققان و كارشناسان حوزه فضای سبز برگزار خواهد شد.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود