7 مرداد 1391
شماره خبر: 9511

جلسه هم اندیشی رفع مشکلات شهری در منطقه 4 کرج برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 جلسه هم اندیشی رفع مشکلات شهری در منطقه 4 کرج برگزار شد

سپیدار آنلاین: جلسه هم اندیشی، بررسی و ارائه راهکار در خصوص مشکلات شهری درمحل سالن کنفرانس منطقه 4 شهرداری کرج برگزار شد.
در این جلسه علی گلوند، نائب رئیس و عزیز صدر نژاد، رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر کرج همراه با مدیر و دیگر مسئولان این شهرداری حضور داشتند.
عباس سعیدی کیا مدیر منطقه 4 شهرداری کرج در این جلسه اظهار داشت: با توجه به مشکلات موجود در بحث شهرنشینی لازم است تا با حضور اعضای شورای اسلامی شهر کرج جلسه ویژه ای پیرامون این موضوع برگزار تا با تبادل اطلاعات بتوانیم در زمينه رفع مشکلات منطقه گام هاي موثري برداريم. در ادامه نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: لازم است تا با توجه به قدمت مهرشهر و حضور خانواده هاي ايثارگران، مسئولان نگاه ویژه ای به این خطه به عنوان فرزند خوانده شهر کرج داشته باشند. علی گلوند اضافه کرد: توجه به مناطق محروم و خدمت رسانی به ساکنین این مناطق بايد همواره مورد توجه قرار گيرد تا اين مناطق نيز به سرانه هاي مطلوب دست يابند. عزیز صدر نژاد نیز در ادامه اين نشست بیان کرد: شهرداری ها یک نهاد مردمی بوده و تکریم ارباب رجوع باید سرلوحه امور کاری آنها باشد وي افزود: هر گاه اطلاع رسانی شفاف و روان انجام شود مشارکت همه جانبه شهروندان را در امور شهری به دنبال داشته و موجب پيشرفته و توسعه مي شود. در پایان جلسه اعضای شورای اسلامی شهر کرج کسب رتبه نخست جذب درآمد در چهار ماه سال جاری توسط اين منطقه را حاصل تلاش مجموعه دانسته و از سعیدی کیا مدیر منطقه و دیگر مسئولین و پرسنل این شهرداری در اين خصوص قدرداني كردند.



منبع: پایگاه خبری مدیریت شهری کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود