10 مرداد 1391
شماره خبر: 9631

اتمام فاز اول پروژه کتاب جامع کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اتمام فاز اول پروژه کتاب جامع کرج

سپیدار آنلاین: مدیر پژوهش و توسعه شهری شهرداری کرج از اتمام فاز اول پروژه کتاب جامع این کلانشهر خبر داد و گفت: در فاز اول سه هزار نسخه از این کتاب چاپ می شود.
مصطفی رعیتی اظهار داشت: فاز اول پروژه کتاب جامع معرفی شهر کرج از سوی این حوزه به پایان رسیده و قرار است که این کتاب به صورت کاملا مصور و با کیفیت عالی منتشر شود.
وی افزود: در این کتاب، تصاویر مربوط به آثار تاریخی، جاذبه های گردشگری، منابع طبیعی، محیط زیست، مراکز آموزشی و تحقیقاتی ملی، پروژه های بزرگ شهری و ... با زیرنویس فارسی و انگلیسی و همراه با مشخصات مربوطه ارائه شده است.
طی 45 روز آینده کتاب جامع کرج منتشر می شود
این مسئول عنوان کرد: این اقدام برای اولین بار در استان البرز و کلانشهر کرج از سوی حوزه پژوهش و توسعه شهری شهرداری کرج انجام شده است. رعیتی ادامه داد: پس از اتمام فاز اول این کتاب، هم اکنون اقدامات لازم برای اخذ مجوز چاپ و انتشار آن در حال انجام است که طی 45 روز آینده به اتمام می رسد.
چاپ سه هزار نسخه از کتاب
مدیر پژوهش و توسعه شهری شهرداری کرج یادآور شد: طبق برنامه ریزی مقرر شده است که در مرحله اول سه هزار نسخه از این کتاب با قیمت 15 تا 20 هزار تومان چاپ شود. وی اعلام کرد: این کتاب دارای 260 صفحه و در قطع خشتی است که در مرحله اول از سوی شهرداری به مدیران و مسئولان اهدا می شود.




منبع: پایگاه خبری مدیریت شهری کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود